اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی:

خدمات آی‌.تی برای کاهش هزینه‌ها توسعه یابد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی بر توسعه خدمات آی‌.تی به منظور کاهش هزینه‌ها تاکید کرد.

خدمات آی‌.تی برای کاهش هزینه‌ها توسعه یابد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، قدرت‌الله احمدی بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل پست خراسان شمالی اظهار داشت:‌ باید تا جایی که می‌توانیم هزینه‌ها را کاهش و مردم را بی جهت به این طرف و آن طرف نفرستیم و این افزایش هزینه‌ها را موجب نشویم.

وی افزود: امید می‌رود با توسعه خدمات آی.تی این خدمات را به نحو شایسته به مردم برسانیم و خدمات الکترونیکی را توسعه داده تا بسترهای خدمات رسانی بهینه برای مردم فراهم شود.

احمدی همچنین با اشاره به اینکه در شبکه پستی کشور استراتژی پست مطرح شده است، گفت: در قالب این استراتژی استان‌ها نیز درگیر این طرح هستند.

وی همچنین نام‌گذاری امسال به عنوان سال تولید ملی را برشمرد و اظهار داشت:‌ سال تولید ملی در واقع تداوم سال جهاد اقتصادی است، که همه باید برای تحقق این برنامه تلاش کنند.

عضو هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی با بیان اینکه نام‌گذاری‌های سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب راهبردهای نظام است، تصریح کرد: قطعاً اگر به نام‌گذاری های رهبری توجه نشود، دچار مشکل خواهیم شد.

احمدی با تاکید بر اینکه توسعه خدمات به مردم پر افتخار ایران اسلامی به عنوان یک اصل باید همواره در برنامه کاری مسئولان قرار بگیرد، گفت: بالاترین خدمت، خدمت صادقانه و شایسته به ملت ایران است و هیچ جای دنیا ملتی را پیدا نخواهید کرد که مثل ملت سرافراز ایران در صحنه حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: قطعاً تمام افتخاراتی که در نظام اسلامی کسب شده به خاطر ایستادگی مردم بوده است.

عضو هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی تصریح کرد: دشمنان جنگ تحمیلی را علیه نظام اسلامی تحمیل کرده‌اند و بعد از جنگ تحریم‌ها را علیه نظام اسلامی اعمال نمودند که البته تیر آن‌ها در این عرصه نیز به سنگ خورد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول