اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون خبر داد

برگزاری کنفرانس فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی در کازرون

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

برگزاری کنفرانس فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی در کازرون

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، فرهاد خرمایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی روز چهارشنبه و پنج‌شنبه سوم و چهارم اسفند ماه جاری در این دانشگاه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: تأثیرگذاری فناوری اطلاعات در عرصه‌های مختلف از نیازهای اساسی جوامع امروز به شمار می‌آید و با توجه به رویکرد اقتصادی این کنفرانس در سال جهاد اقتصادی سعی شده است با گردآوری مقالات و آثار پژوهشی دانشگاهیان تأثیر فناوری اطلاعات در جنبه‌های مختلف اقتصادی و صنعتی مورد ارزیابی و بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

خرمایی بیان داشت: از محورهای اصلی این کنفرانس می‌توان به راهکارهای فرهنگی فناوری اطلاعات در توسعه تجارت الکترونیک، بانکداری الکترونیک، گردشگری الکترونیک، شهر الکترونیک و آموزش الکترونیک اشاره کرد.

وی ابراز داشت: نزدیک به 400 مقاله از پژوهشگران، اساتید و دانشجویان سراسر کشور توسط دبیرخانه دریافت شده است و از بین مقالات رسیده پس از طی مراحل داوری 53 مقاله برای سخنرانی و 42 مقاله برای ارائه پوستری انتخاب شدند.

رئیس کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی بیان کرد: در میان سخنرانان کلیدی کنفرانس می‌توان از غلامعلی منتظر استاد دانشگاه تربیت مدرس و قائم مقام رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری ایران و شهریار خالدی استاد دانشگاه شهید بهشتی و برنده جایزه سازمان محیط زیست کشور در حوزه گردشگری الکترونیکی و همچنین مهدی محمدی معاون پیشین دانشکده آموزش‌های الکترونیکی شیراز و جعفر ترک زاده از اساتید دانشگاه شیراز در زمینه آموزش الکترونیکی نام برد.

وی افزود: پروفسور دیوید ویور، استاد دانشگاه گریفیث استرالیا نیز از طریق ویدئو کنفرانس در روز دوم همایش با ارائه سخنرانی در جمع سخنرانان کلیدی قرار می‌گیرد.

خرمایی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان، این کنفرانس به یک همایش سالانه تبدیل شده تا هر سال شاهد گرد آمدن صاحب‌نظران فناوری اطلاعات ایران در این دانشگاه باشیم و فرصتی را پدید آوریم که این کنفرانس به معتبرترین کنفرانس فناوری اطلاعات تبدیل و نتایج برآمده از آن به طور مؤثر در اجرای پروژه‌های فناوری اطلاعات به کار گرفته شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول