اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد

خدمات مطلوب با توسعه حداکثری فناوری اطلاعات ممکن می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: ارائه خدمات مطلوب با توسعه حداکثری از فناوری اطلاعات امکان‌پذیر است.

خدمات مطلوب با توسعه حداکثری فناوری اطلاعات ممکن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از سازمان فناوری‌ اطلاعات شهرداری مشهد، علی آبسالان اظهار داشت: استفاده از فناوری اطلاعات برای ارائه بهترین خدمات الکترونیک به شهروندان و شهرداری، با رویکرد بهینه‌سازی و معیارهایی چون سرعت، دقت، صحت، قابلیت اطمینان، امنیت، هزینه و کیفیت در رسیدن به شهرسازی الکترونیک بسیار مؤثر است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد افزود : ارائه خدمات مطلوب‌ تر به مدیران شهری از وظایف اصلی برنامه‌ریزی شده توسط این سازمان است که خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در حوزه‌های متنوع زندگی شهری را به همراه دارد.

آبسالان وجود نیروهای متخصص را بسیار مؤثر، توانمند و تحول‌ساز در مجموعه شهرداری مشهد عنوان کرد و گفت: به منظور روشن نمودن نقش فناوری اطلاعات و استفاده حداکثری و مطلوب مدیریت شهری از این ابزار قدرتمند، سازمان فناوری اطلاعات در دو حوزه‌ توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و حوزه توسعه سرویس‌های مورد نیاز شهروندان و مدیران شهری اقدام به تمرکز بر توان اجرایی خود کرده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به اتصال بیش از 50 ساختمان وابسته به شهرداری مشهد و 2 هزار و 600 کامپیوتر به شبکه یکپارچه شهرداری، خاطرنشان کرد: شبکه زیرساخت لازم برای استفاده از منابع فیزیکی، نرم‌افزارها و دیگر امکانات مورد نیاز مدیریت شهری را در مجموعه شهرداری فراهم کرده است.

وی انجام تمام خدمات فنی و تخصصی مربوط به پشتیبانی و نگه‌داری شبکه شهرداری را مستلزم بهره‌گیری از دانش روز، خلاقیت و نوآوری در بکارگیری نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای پیشرفته دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون اکثر مناطق و نواحی شهرداری مشهد اقدام به جا به جایی اتاق‌های مدیریت شبکه و سرور کرده‌اند که تمامی اقدامات در جابه‌جایی تجهیزات شبکه ، نصب و راه‌اندازی مجدد سیستم‌های کاربران نظارت و تأمین امنیت اتاق‌های سرور با موفقیت و به موقع انجام شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از اتمام مراحل جابه‌جایی سایت‌های مدیریت شبکه و سرور، در ساختمان‌های شهرداری خبر داد و افزود: از ابتدای سال 1390 تاکنون تمام مناطق و نواحی شهرداری مشهد به دلیل جابه‌جایی ساختمان منطقه با برخی نواحی با جابه‌جایی سایت مدیریت شبکه و سرور مواجهه بوده‌اند که به اتمام رسید.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول