اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان:

برپایی نمایشگاه‌های رایانه استفاده از فناوری اطلاعات را گوشزد می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت:‌ برپایی نمایشگاه یارانه همراه با کمک و بهره‌مندی از متخصصان و متولیان امر، لزوم استفاده از فناوری اطلاعات را در زندگی به افراد جامعه گوشزد می‌کند.

برپایی نمایشگاه‌های رایانه استفاده از فناوری اطلاعات را گوشزد می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول محققیان شامگاه گذشته در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری بیان داشت: در چند دهه گذشته ابداع روش‌ها و تغییر رفتارهای ارتباطی از طریق ایجاد تکنولوژی‌های جدید و تأثیرگذار، زندگی بشر را متحول ساخته است.
وی ادامه داد: جهان به کمک فناوری اطلاعات، ارتباطات و گسترش دامنه‌های ارتباطی آن مرزهای خود را روز به روز کوچک‌تر کرده و به جای قرار گرفتن در وسعتی بیشتر و فاصله‌های گسترده‌تر در قالبی کوچک‌تر جای گرفته است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به نقش فناوری اطلاعات در زندگی امروز اظهار داشت: نقش فناوری اطلاعات که امروزه با زندگی همگان گره خورده و عجین شده نقشی غیرقابل انکار است.
وی افزود: این فناوری علاوه بر تغییر الگوهای زندگی، شرایط کسب و کار و حصول درآمد را نیز تغییر وسیعی داده به نحوی که در حال حاضر دورافتاده‌ترین نقاط جهان که دسترسی‌های کلانی را داشته‌، توانستند تا حدودی شرایط یکسانی را برای دست‌یابی به اطلاعات تجربه کنند.
محققیان تصریح کرد: به وجود آمدن تکنولوژی‌های جدید و به روز رسانی مکرر آنها، علاوه بر آنکه انسان را از اخبار سایر نقاط جهان مطلع ساخته، کمک می‌کند تا داده‌های اطلاعاتی خود را مطابق با نیاز خود به کار گیرد.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه رایانه گفت: بدون شک محیط نمایشگاهی به عنوان فضایی جامع با حضور تمامی دست‌اندرکاران که به علت جذب مخاطب عام در کنار مخاطب تخصصی، قابلیت فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی گسترده در این مورد را داشته نقشی اساسی در توسعه بستر IT کشور ایفا می‌کند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: برپایی این نوع نمایشگاه، آخرین دستاوردها را به مشتریان و مصرف‌کنندگان خدمات یارانه‌ای معرفی کرده و به کمک بهره‌مندی از متخصصان و متولیان امر در کنار خود، مشکلات را نیز هم‌زمان با توانایی‌ها به رخ کشیده و لزوم استفاده از این فناوری را در تمام زندگی به افراد گوشزد می‌کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول