اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نشستی صورت گرفت

امضای تفاهمنامه توسعه فناوری اطلاعات در قشم

خبرگزاری فارس: تفاهمنامه توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات طی نشستی در منطقه آزاد قشم امضا شد.

امضای تفاهمنامه توسعه فناوری اطلاعات در قشم
به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم ظهر امروز در این نشست اظهار داشت: ارتقا حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش ارزنده‌ای در انجام وظایف و تحقق اهداف، استراتژی‌ها و مأموریت‌های سازمان دارد و اهمیت این موضوع ایجاب می‌کند تا برنامه‌های اجرایی برای توسعه این حوزه با برنامه‌ریزی جامع و کامل برای کاهش هزینه تدوین شود.
اسفندیار حیدری‌پور افزود: در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک، سازمان منطقه آزاد قشم تفاهمنامه‌ای را با یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات منعقد کرد.
وی با اشاره به موضوعات این تفاهمنامه بیان داشت: همکاری و مشارکت طرفین در زمینه طراحی، تدوین و توسعه طرح کلان فناوری اطلاعات و معماری فناوری اطلاعات جزیره هوشمند قشم، توسعه شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های فناوری، توسعه شهرک‌های فناوری اطلاعات و برج فناوری اطلاعات، طراحی و اجرای سیستم‌های نظارت تصویری و مانیتورینگ ادامه خواهد داشت.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: هم‌چنین توسعه خدمات الکترونیکی توسعه تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات، توسعه سلامت الکترونیک (Tele Health –Mobile Health) و پرونده الکترونیکی سلامت، توسعه شبکه یکپارچه اطلاعاتی در حوزه فرهنگ، سلامت اجتماعی و تجارت الکترونیک از سایر موضوعات این تفاهمنامه است.
وی یادآور شد: در این تفاهمنامه، سرمایه‌گذاری و راه اندازی مرکز داده و اجرای پروژه فیبر نوری از جزیره قشم به کشور عمان و فیبر بین المللی و استفاده اختصاصی از شبکه توسط این شرکت برای سازمان منطقه آزاد قشم اجرا خواهد شد.
حیدری‌پور با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک اذعان داشت: سازمان منطقه آزاد متعهد است، شرایط و فضای مناسب را در طول اجرای این پروژه‌ها توسط شرکت یاد شده، فراهم کند.
انتهای پیام/ن20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول