اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزش بین‌المللی فناوری اطلاعات در رفسنجان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان گفت: این شهرستان تنها دارنده مرکز آموزش بین‌المللی فناوری اطلاعات (NIIT)در استان کرمان است.

برگزاری دوره‌های آموزش بین‌المللی فناوری اطلاعات در رفسنجان

مژده سرچشمه‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به اینکه امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع در حال توسعه اشتغال است، اظهار داشت: مشاغل حوزه آی‌تی با برآورد سالانه 2میلیون شغل جدید و کمبود حدود 500 هزار نفر نیروی متخصص و کارآمد در سال از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین مشاغل به شمار می‌رود.

وی افزود: مرکز آموزش بین‌المللی فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی رفسنجان با اساتید تأیید شده ((NIIT تنها شهرستان استان کرمان است که این دوره را برگزار می‌کند.

سرچشمه‌پور بیان کرد: مرکز آموزش بین‌المللی فناوری اطلاعات دوره‌های 2 ساله مهندسی شبکه و مهندسی نرم‌افزار با اعطای مدرک بین‌المللی و امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور را ارائه می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: پس از دیدن دوره‌های مذکور کمتر جوانی که در این رشته تحصیل کرده است، بیکار می‌ماند.

مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان کشورهای استرالیا، انگلستان، ایرلند و کانادا را جزو کشورهای هم‌پیمان ((NIIT دانست و اذعان داشت: دانشجویان پس از پایان دوره 2 ساله ضمن اخذ مدرک معتبر فراگیری حرفه‌ای مباحث آ‌ی‌تی، آمادگی کامل برای جذب در مشاغل مرتبط کسب می‌کنند و در صورت تمایل قادر به تحصیل در 12 دانشگاه هم‌پیمان و مورد تأیید آموزش عالی ایران هستند.

وی بیان کرد: دانش‌آموختگان این دانشگاه‌ها مدرک مهندسی آی‌تی را از همان دانشگاه می‌گیرند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول