اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی محمودآباد:

آبرسانی محمودآباد مدیریت ضعیفی دارد

خبرگزاری فارس: بخشداری مرکزی ‌محمودآباد با انتقاد از وضعیت نامناسب آبرسانی این شهر گفت: این امر نارضایتی مردم به ویژه کشاورزان را در‌بر داشته است.

آبرسانی محمودآباد مدیریت ضعیفی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، روح‌الله علیزاده بعدازظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور معاونان آبفای شهری و روستایی و همچنین معاون توزیع آب منطقه‌ای مازندران برگزار شد درباره لوله‌گذاری و نوسازی انشعابات محور غرب محمودآباد بیان داشت: این محور که از روستای بولیده تا خشت‌سر است و 10 روستا را در بردارد همچنان از ناتمام ماندن این اقدام دچار مشکل است.

وی تصریح کرد: وضعیت آب شرب در شهر و بخش مرکزی بسیار نامناسب و نیازمند ساماندهی است و هم‌اکنون وجود تجهیزات و موتورخانه‌های قدیمی و فرسوده و لوله‌ها و انشعابات خارج از استاندارد، قطعی مداوم آب از دغدغه‌های ماست.

وی ادامه داد: کمبود آب بخش کشاورزی در این فصل که اوج کار کشاورزی است موجب نگرانی‌های زیادی در بخش مرکزی شده است و باید مسئولان مربوطه فکری برای رفع این معضل داشته باشند.

بخشدار مرکزی محمودآباد وجود پیمانکاران غیربومی در این بخش که مدیریت ضعیف آنها را شاهد هستیم را باعث دلزدگی آبداران و به تبع آن نارضایتی مردم دانست و افزود: با توجه با تاکید امام جمعه و فرماندار شهرستان مبنی بر استفاده از پیمانکاران محلی که با مشکلات این شهر آشنا هستند تنها راه حل رفع این مشکل است.

علیزاده یکی دیگر از مشکلات آب این بخش را عدم ذخیره‌سازی برق برای آبدارخانه‌ها عنوان کرد و گفت: قطع برق منجر به قطعی آب شرب مصرفی مردم شده است و ما در این مورد شاهد برخی از مشکلات دربخش کشاورزی نیز هستیم.

بخشدار مرکزی محمودآباد خاطرنشان کرد: فرسودگی انشعابات و لول‌‌های آزبست با قدمتی 30 ساله و شکستگی لوله‌هایی که بیشتر از اراضی شالیزاری عبور می‌کنند و مکان‌یابی و ترمیم و بهسازی آن بسیار دشوار است از بزرگ‌ترین مشکلات پیش‌روی این شهر است.

علیزاده در پایان خواستار رسیدگی مسئولان استانی و تامین اعتبار لازم برای رفع این مشکلات شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول