اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فضلاب استان زنجان خبر داد

اجرای یک هزار و 500 متر آبرسانی به پارک شهرستان حلب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فضلاب استان زنجان از اجرای یک هزار و 500 متر آبرسانی به پارک شهرستان حلب خبر داد.

اجرای یک هزار و 500 متر آبرسانی به پارک شهرستان حلب

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل پور نصرت ظهر امروز در جمع مسئولان استان زنجان، اظهار کرد: بهسازی معابر عمومی شهرستان ماهنشان انجام شده است.

وی با بیان اینکه عملیات حفاری شهرستان ابهر انجام شده است، افزود: آب پارک شهرستان حلب به طول 2 هزار و 500 متر مربع بود که تا کنون یک هزار و 500 متر آن اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به جداسازی آب خام از آب شرب شهر آب‌بر، یادآور شد: هفت کلیومتر لوله 63 میلی‌متری برای این پروژه در نظر گرفته شده است، که تا کنون تامین و در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای تامین اعتبار لوله‌های مورد نیاز پارک گردشگری بعثت شهر ارمغان‌خانه مقرر بود 500 میلیون تومان در اختیار قرار گیرد، افزود: تا کنون 12 کیلومتر از شبکه‌های آن انجام شده است.

پور نصرت با اشاره به احداث پارک ولایت ابهر خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه 100 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است که 50 درصد تملک‌ها توسط شهرداری صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بهسازی مسیر و احداث میدان ورودی سلطانیه از سمت قیدار نیاز به 312 میلیون تومان اعتبار دارد که در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان نیز در ادامه این جلسه تصریح کرد: 100 میلیون تومان برای نصب المان در حسینیه اعظم زنجان از سوی بنیاد مسکن در نظر گرفته شده است که هنوز دستور اجرای این طرح به این بنیاد ابلاغ نشده است.

حاجی‌زاده یادآور شد: برای اصلاح ورودی شهر حلب دو کامیون به مدت 160 ساعت اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه برای کمک به شهرداری ارمغان‌خانه 401 ساعت دو کامیون اختصاص یافت، افزود: برای اصلاح ورودی شهر ماهنشان نیز دو کامیون به مدت 852 ساعت در اختیار این شهرداری قرار داده شده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول