اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تخصیص 12 میلیارد ریالی

طرح آبرسانی خلیل‌شهر مازندران امسال به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران گفت: در صورت تخصیص اعتبار 12 میلیارد ریالی، طرح آبرسانی به خلیل‌شهر در شرق مازندران در سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح آبرسانی خلیل‌شهر مازندران امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، نماینده شهرستان نکا و بهشهر در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از پروژه آبرسانی خلیل‌شهر بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران با ارایه توضیحاتی درباره روند اجرای پروژه‌ها با تقدیر از حمایت‌های نماینده مردم نکا و بهشهر در مجلس شورای اسلامی با برشمردن چالش‌های پیش روی شرکت‌های آب و فاضلاب خواستار حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از صنعت آب و فاضلاب شد.

محمدتقی حسین‌زاده با بیان اینکه برای اجرای این پروژه 30 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، افزود: احداث چهار باب مخزن به حجم 2 هزار و 700 مترمکعب، حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث خط انتقال آب به‌طول هشت کیلومتر و احداث دو واحد ایستگاه پمپاژ به منظور مقابله با بحران کمبود آب آشامیدنی شهر خلیل‌شهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این طرح از سال 1389 انجام شده است، تصریح کرد: احداث دو باب مخزن یک‌هزار و 500 و 600 مترمکعبی، حفر و تجهیز یک حلقه چاه با پیش‌بینی آبدهی 20 لیتر در ثانیه، احداث خط انتقال به‌طول یک هزار و 400 متر و احداث دو ایستگاه پمپاژ با هدف حل مشکل کمبود آب در دست اجراست که در صورت تخصیص 12 میلیارد ریال اعتبار این پروژه، طرح آبرسانی به خلیل‌شهر در سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به تأمین اعتبار 12 میلیارد ریال باقیمانده این طرح تصریح کرد: این پروژه تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

احمدعلی مقیمی نماینده مردم نکا و بهشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید با اظهار رضایت از تلاش مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت آب و فاضلاب مازندران و شهرستان‌های نکا و بهشهر گفت: شرکت آبفای شهری استان در چند سال گذشته تاکنون پیشرفت خوبی در آبرسانی به مناطق مختلف استان داشته است و امیدواریم بتوانیم با تخصیص به موقع اعتبارات لازم برای آبرسانی موفق باشیم.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول