اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

پیشرفت 90 درصدی آبرسانی به روستاهای غرب دهدشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت 90 درصدی مجتمع آبرسانی به روستاهای غرب دهدشت خبر داد.

پیشرفت 90 درصدی آبرسانی به روستاهای غرب دهدشت

سجاد رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: پروژه آب‌رسانی به روستاهای غرب شهر دهدشت یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های در دست اقدام شرکت آب و فاضلاب روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد است که اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: این پروژه جمعیتی افزون بر 15 هزار و 920 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد که امید است هر چه زودتر به طور کامل به بهره‌برداری برسد و برخی نقایص موجود در وضعیت آب شرب این روستاها برطرف شود.

وی افزود: از محل اعتبارات بند "ر"، 10 هزار میلیون ریال به این پروژه اختصاص داده شده است.

رستگار با بیان اینکه این شرکت در استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به وجود مشکلات زیربنایی در امر آب‌رسانی همه تلاش و همت خود را به‌کار بسته تا وضعیت آب‌رسانی را به روستاها بهبود ببخشد، گفت: به لطف خدا، همکاری مردم و تلاش پرسنل آب و فاضلاب روستایی اکنون شاهد برطرف شدن بسیاری از مشکلات آب آشامیدنی مردم ساکن در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد هستیم که امید است با دریافت اعتبارات تخصیصی در سال 91 گام‌های مؤثرتری در این زمینه برداشته شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پروژه آب‌رسانی به روستاهای غرب دهدشت در گذشته تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ولی اکنون با رشد فیزیکی 90 درصد در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه آب‌رسانی به روستاهای غرب شهر دهدشت در شهرستان کهگیلویه از سال 88 شروع شده و جمعیت 15 هزار و 920 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

رستگار از تخصیص مصوب 70 هزار میلیون ریال اعتبارات بند "ر" در سال گذشته خبر داد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول