اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

تراکم روستاهای قائمشهر در اختصاص اعتبارات منظور شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر تاکید کرد: در تعیین و اختصاص میزان اعتبارات طرح مسکن روستایی، تراکم بالای روستاهای شهرستان قائمشهر لحاظ شود.

تراکم روستاهای قائمشهر در اختصاص اعتبارات منظور شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های هادی و مسکن روستایی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه نگاه قبلی دولت‌های گذشته منشا بسیاری از مهاجرت‌های روستاییان به شهرها بوده است، توجه و تخصیص اعتبارات مناسب دولت نهم و دهم در راستای سیاست‌های محوری دولت برای محرومیت‌زدایی و توسعه روستاها را موجب مهاجرت معکوس جوانان از شهرها به روستاها عنوان کرد.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات 100 میلیون ریالی برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی افزود: مدیران ذی‌ربط نسبت به معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل اقدام کنند.

فرماندار قائمشهر با تاکید بر اینکه میزان اعتبارات طرح مسکن روستایی در شهرستان قائمشهر جوابگوی 151 روستای این شهرستان نیست، اذعان داشت: در بخش اختصاص اعتبارات به تراکم بالای روستاهای شهرستان توجه شود.

وی با تقدیر از بنیاد مسکن ابراز داشت: سیاست کنونی این بنیاد موجب نوسازی همه واحدهای مسکونی فاقد کیفیت فنی در استان مازندران می‌شود.

پیرفلک همچنین در ادامه بازدید از طرح هادی روستاهای قائمشهر با درخواست از مدیران دستگاه‌های اجرایی برای برنامه‌ریزی مدون و ساماندهی اعتبارات در بخش عمرانی روستاها اظهار داشت: اجرای صحیح طرح هادی موجب بالندگی و توسعه روستاها می‌شود.

وی با اشاره به اولویت تخصیص بودجه به طرح‌های نیمه تمام یادآور شد: در سال جاری اجرای طرح کامل هادی دو روستا در شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار قائمشهر افزود: از بین 151 روستای شهرستان قائمشهر، در 37 روستا طرح هادی به اجرا درآمد که با توجه به ادامه طرح، روستاهایی که مرحله نخست اجرای طرح در آنجا به پایان رسیده در صورت همکاری روستائیان در بازگشایی معابر، برای اجرای فازهای بعدی طرح هادی در آن روستاها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول