اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان خبر داد

احداث 1491 واحد مسکن روستایی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته، 1491 واحد مسکن روستایی در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان برای مددجویان کمیته‌ا‌مداد احداث شده است.

احداث 1491 واحد مسکن روستایی

محسن مسعودیان‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: سال گذشته، یک‌هزار و 491 واحد مسکن روستایی با سرانه 100 میلیون ریال برای هر واحد از محل اعتبارات بانک‌های عامل و مشارکت بنیاد مسکن در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان احداث شده است.

وی افزود: تحویل واحد مسکونی به مددجویان سال 90 نسبت به سال 89، 50 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان ادامه داد: طرح احداث یک‌هزار و 282 واحد مسکونی روستایی در سال 89 آغاز شده بود که از این تعداد یک‌هزار و 282 واحد مسکونی در همان سال تحویل مددجویان شده است.

مسعودیان‌راد بیان داشت: در سال گذشته، 44 واحد مسکونی شهری با سرانه 90 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 960 میلیون ریال به مددجویان تحویل داده شده است.

وی گفت: همچنین در سال گذشته، 514 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 855 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد در مناطق روستایی و شهری تعمیر و بازسازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: همچنین کمیته امداد سیستان و بلوچستان هزار و 684 واحد مسکونی را در سال گذشته با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 853 میلیون ریال از محل اعتبارات دور سوم ریاست جمهوری تعمیر و بازسازی کرده است.

* خیرین بازوان پرتوان کمیته امداد هستند

مسعودیان‌راد تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران، بازوان پرتوان کمیته امداد در ارائه خدمات مطلوب به مددجویان هستند.

وی گفت: در ابتدای سال جدید یکی از خیرین خارج استان، مبلغ 3 میلیون و 500 ریال بابت خرید و توزیع گوشت قرمز برای مددجویان اختصاص داده است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: این حامی مبلغ 7 میلیون و 500 ریال بابت ساخت حمام خانواده یکی از مددجویان کمک کرده است.

مسعودیان‌راد خاطرنشان کرد: همچنین در ابتدای سال‌جاری، تعداد 400 جفت کفش با اعتباری بالغ بر 120 میلیون ریال برای توزیع بین ایتام روستایی ایرانشهر از یک حامی و خیر گمنام توسط مدیریت اداره کمیته امداد شهرستان ایرانشهر جذب شده است.

وی اضافه کرد: این حامی ساکن شهرستان ایرانشهر و از خیرین و افراد تحصیلکرده و صاحب نفوذ شهرستان ایرانشهر محسوب می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این خیر در سال قبل تعداد 100 جفت کفش به مبلغ 30 میلیون ریال بین ایتام شهرستان ایرانشهر توزیع کرده و تعداد 30 یتیم را زیر پوشش و حمایت خود قرار داده و پل ارتباطی اکرام این شهرستان با سایر خیرین و حامیان هم صنف خود است.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول