اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آبفای محمودآباد خبر داد

محمودآباد امسال کم‌آبی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس آب و فاضلاب شهری محمودآباد از کاهش هفت درصدی مصرف آب مشترکان این شهر در سال گذشته خبر داد و گفت: محمودآباد امسال کم‌آبی ندارد.

محمودآباد امسال کم‌آبی ندارد

شعبانعلی زروکی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه از اجرای هدفمندی یارانه‌ها، مصرف آب از سوی شهروندان بهینه شده، ابراز داشت: با توجه به ارتقای فرهنگی جامعه و بحث اهمیت بخشی به آب و بحران خشکسالی و کم‌آبی در آینده، انتظار می‌رود صرفه‌جویی در مصرف بیش از گذشته شود و با کاهش مصرف آب مواجه باشیم.

زروکی درباره فرهنگ‌سازی در سطح جامعه مبنی بر کاهش مصرف خاطرنشان کرد: یک بخش از این کار در مدارس با حضور کارشناسان و آشنایی دانش‌آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی و راهنمایی با روش‌های استفاده بهینه و کنترل مصرف آب که این امر به خانواده‌ها نیز انتقال پیدا می‌کند و در مجموع کل جامعه را با این فرهنگ مناسب آشنا می‌کند، از گذشته آغاز شده است.

رئیس آبفای شهری محمودآباد بیان داشت: در این کاهش مصرف، نقش رسانه‌ها بی‌بدیل است و پخش تیزرهای تلویزیونی و فرهنگ‌سازی از طریق روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها، این امر مهم را در جامعه نهادینه می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه فصل گرما را در پیش داریم، خاطرنشان کرد: با توجه به توریستی بودن محمودآباد و ورود مسافران زیاد در ایام تابستان امیدواریم مردم به کاهش مصرف توجه ویژه داشته باشند که با کم‌آبی مواجه نباشیم.

رئیس آبفای شهری محمودآباد متذکر شد: البته به دلیل نزول بسیار مناسب باران رحمت الهی در سال گذشته به نظر می‌رسد، امسال با بحران کم‌آبی مواجه نباشیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول