اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

روش‌های جدید زندگی کردن را به سالمندان ارائه دهیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: سالمندان ما برای بهتر زیستن در این دوره حساس نیازمند آموزش روش‌های جدیدی از زندگی هستند.

روش‌های جدید زندگی کردن را به سالمندان ارائه دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از سالمندان در مرکز نگهداری سالمندان کوثر اظهار داشت: سالمندان سرمایه‌های معنوی و نگین‌های درخشان عاطفه بری همه ما هستند پس بهتر است با آموزش‌های جدید به آنان زندگی شیرینی را در دوران کهولت به آنان هدیه دهیم.

وی با بیان اینکه سالمندان نباید اقشار فراموش شده جامعه ما باشند، افزود: این قشر آرام و صبور می‌توانند برکتی برای هر خانه تلقی شوند و لازم است همه خانواده‌ها نحوه رفتار با سالمندان را آموزش دیده و آن را به کار بندند.

فرماندار شهرستان کوثر با بیان اینکه امکانات رفاهی و فردی نیز باید برای سالمندان تهیه و تدارک دیده شود، خاطرنشان کرد: نظام ما نظام اسلامی بر مبنای تربیت، ادب و عزتمندی است و به همین دلیل در این نظام به سالمندان جایگاه خاصی داده شده است.

رئیس‌ساداتی با اشاره به اینکه سالمندی جزیی از زندگی است و سالمندان باید در این دوره روش‌های جدید زندگی کردن را تجربه کنند گفت: سلامت سقف ندارد و حفظ آن نیز دارای سقف نیست و در هر شرایطی باید در حفظ سلامت بکوشیم.

این مسئول یادآور شد: شرایط زندگی سالم در جامعه باید برای سالمندان فراهم شود و شرایط محیطی با سن سالمندان همخوانی داشته باشد.

فرماندار شهرستان کوثر در ادامه سخنان خود بیان داشت: خوب سپری کردن دوره سالمندی، نیازمند فراگیری مهارت‌ها و راهکارهای ویژه این دوره است، راهکارهایی که باید به کمک خانواده به ویژه همراهان جوان پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها فراهم شود.

رئیس‌ساداتی با سفارش بر رعایت زندگی سالم و تغذیه مناسب در کهنسالی ادامه داد: سالمندان به امکانات رفاهی و خدماتی ویژه و حفظ موقعیت و جایگاه در خانواده و جامعه نیازمند دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: حفظ سلامت جسم سالمند باید مورد توجه بیشتری باشد و سالمندان با پرهیز غذایی، درست مصرف کردن، ورزش و زندگی سالم و عمری با برکت برای خود و خانواده به ارمغان آورند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول