اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرمربی کره‌ایی

کردستان میزبان اردو تیم ملی جودو بانوان کشور است

خبرگزاری فارس: استان کردستان بهمن‌ماه سال جاری میزبان اردو تیم ملی جودو بانوان با حضور سر مربی کره‌ایی خواهد بود.

کردستان میزبان اردو تیم ملی جودو بانوان کشور است
رئیس هیئت جودو استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: با توجه به رایزنی‌هایی که در رابطه با میزبانی اردو تیم ملی در استان با فدراسیون جودو در پیش داشتیم بهمن‌ماه سال جاری میزبانی بانوان جودوکار تیم ملی کشور به همراه سرمربی کره‌ایی خواهیم بود.
جلال کرمی با بیان اینکه  این اردو با هدف ارتقاء سطح فنی بانوان جودوکار استان کردستان و استان‌های همجوار برگزار می‌شود، افزود: در راستای برگزاری این اردو با اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان مکاتبات لازم صورت گرفته و همکاری‌های لازم با هیئت جودو استان انجام شده است.
رئیس هیئت جودو استان کردستان افزود: در پایان اردو مذکور 28 دی‌ماه سال جاری  تیم بانوان جودوکار رده سنی نوجوانان استان کردستان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
کرمی در ادامه به حضور دو تیم جودو جوانان استان کردستان در مسابقات چند جانبه کشور اشاره کرد و گفت: این دوره مسابقات با حضور 21 تیم از استان‌های مختلف کشور در تهران برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم‌ کردستان با کسب مدال طلا عادل ناصرآبادی، نقره سوران محبی، و مدال‌های برنز نوید حاج‌حسینی، عبدالله حیدری و میعاد نصرتی برای نخستین بار جودو کردستان به عنوان سوم تیمی دست یافت.
رئیس هیئت جودو استان کردستان  با بیان اینکه کاپ اخلاق تیمی مسابقات چند جانبه کشور نیز به تیم استان کردستان اختصاص یافته، از ارتقاء درجه دو نفر از مربیان خانم جودو استان خبر داد و افزود: روژیا عبداللهی و لیلا شریعتی  با شرکت در کلاس‌های آموزشی و ارتقاء درجه به ترتیب به مربیگری درجه سه ملی و درجه دو ملی دست یافتند.
کرمی در پایان سخنان خود اعلام کرد: شهریار بهمنی که یکی از بهترین داوران استان است سال جاری به عنوان داور ملی فدراسیون جودو دست یافت.
جلال کرمی مربی و رئیس هیئت جودو استان کردستان طی حکمی از طرف فدراسیون جودو به عنوان مدرس رسمی این فدارسیون معرفی شده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول