اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال اردبیل خبر داد

نبود اسپانسر دلیل حذف تیم بانوان از لیگ کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: دلیل اصلی حذف تیم فوتبال بانوان استان اردبیل در مسابقات لیگ کشوری نبود اسپانسر و حامیان مالی بوده است.

نبود اسپانسر دلیل حذف تیم بانوان از لیگ کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد نوتاش عصر دیروز در جلسه اعضای هیئت فوتبال اردبیل و کمیته‌های استعدادیابی اظهار داشت: تیم بانوان با نام ذوب‌آهن قرار بود در مسابقات لیگ کشور حضور پیدا کند اما به دلیل نبود اسپانسر و حمایت‌های لازم در یک رده پایین‌تر مسابقاتش در حال پیگیری است.
وی با اشاره به فعالیت‌های کمیته بانوان فوتبال استان تصریح کرد: با چارت قوی این کمیته در حال فعالیت است و هر چند در گذشته این کمیته با مشکلاتی در ساختار کاری و عملکرد خود روبه‌رو بود اما در حال حاضر کمیته بانوان فوتبال استان اردبیل با برنامه‌ریزی‌های خوب در حال فعالیت است.
نوتاش خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از 100 نفر از علاقمندان بانوی استان اردبیل در رشته فوتبال در سالن حجاب در حال تمرین و فعالیت هستند و به نظر می‌رسد با رفع برخی از موانع، استعدادها در این بخش روز به روز شکوفاتر شود.
این مسئول به تلاش‌های بانوان فوتبالیست اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: بانوان فوتبالیست استان تمرینات خود را به صورت مرتب انجام می‌دهند که حاصل این تمرینات موفقیت بانوان فوتبالیست در ماه‌های گذشته بود.
به گزارش فارس، رئیس هیئت فوتبال اردبیل با بیان اینکه دو تن از بانوان فوتبالیست استان به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند، اضافه کرد: این فوتبالیست‌ها با حضور در تمرینات تیم ملی جوانان نظر مربیان را جلب کردند به گونه‌ای که ساناز قدیرزاده و زهرا منوچهری از دعوت‌شدگان به تیم ملی برای بازی‌های آسیایی هستند.
نوتاش این بازیکنان را شایسته حضور در رقابت‌های ملی و بین‌المللی دانست و گفت: این دو فوتبالیست اردبیلی با تلاش‌های انجام شده و تمرینات مکرر تاکنون موفقیت‌هایی برای استان و کشور کسب کردند.
وی به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حضور پررنگ بانوان در ورزش فوتبال اشاره کرد و افزود: بانوان اردبیلی استعدادهای زیادی در ورزش فوتبال و فوتسال دارند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای شکوفایی و دعوت بازیکنان بیشتر از این استان به تیم ملی تلاش می‌شود.
انتهای پیام/آ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول