اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در لیگ برتر کشور

ترکیب تیم سپک تاکرا بانوان قم مشخص شد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم سپک تاکرا قم برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور خبر داد.

ترکیب تیم سپک تاکرا بانوان قم مشخص شد

ندا زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با برنامه‌ریزی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، هیئت انجمن‌های ورزشی استان مرکزی به عنوان میزبان نخستین دوره لیگ دسته اول سپک تاکرا بانوان کشور انتخاب شده است.

وی ادامه داد: با توجه به رشد و توسعه این رشته ورزشی در نقاط مختلف کشور، برگزاری دور رفت نخستین لیگ سپک تاکرای بانوان کشور در اراک می‌تواند زمینه‌ساز بروز استعدادهای این رشته ورزشی و همچنین ارائه توانمندی بانوان این رشته شود.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: مسابقات دور رفت نخستین لیگ سپک تاکرای بانوان کشور در بهمن ماه جاری در اراک در حالی برنامه‌ریزی شده است که ورزشکاران این رشته از امروز به مدت دو روز در اراک با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی یادآور شد: تیم سپک تاکرای بانوان هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم نیز با ترکیبی از نفرات آماده که پیش از این سابقه حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور و المپیاد ورزشی ایرانیان را نیز در کارنامه و سابقه خود دارند، در نخستین دوره لیگ سپک تاکرای کشور شرکت می‌کند.

زمانی با اشاره به ترکیب تیم سپک تاکرای بانوان قم در دور رفت این رقابت‌ها، یادآور شد: این تیم را در لیگ سپک تاکرای بانوان کشور فاطمه زمانی، آزاده رسولی، معصومه هردمی، عصمت شکوری، ندا مرادی، منیژه سلیمی و حمیده خورشید تشکیل می‌دهند.

وی افزود: این مسابقات از 19 تا 21 بهمن ماه جاری با حضور 12 تیم برتر کشور از استان‌های گلستان، ایلام، مازندران، خراسان شمالی، تهران، البرز، لرستان، اردبیل، کردستان، کرمان، قم و مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک به انجام می‌رسد.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به اینکه فاطمه رمضانی از اعضای تیم هدایت تیم سپک تاکرای بانوان قم را بر عهده دارد، بیان کرد: در حال حاضر بانوان ورزشکار مستعدی در رشته سپک تاکرا در استان قم فعال هستند.

زمانی عنوان داشت: در این رشته ظرفیت‌های خوبی در این استان وجود دارد و در مسابقات کشوری نیز ورزشکاران قمی درخشش خوبی داشته‌اند که امیدواریم با انگیزه‌ای که تک‌تک نفرات تیم از آن برخوردارند، در نخستین دوره لیگ تجربه موفقی را پشت سر بگذاریم.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تصریح کرد: در سال جاری اقدامات خوبی در هیئت انجمن‌های ورزشی برای ساماندهی به انجمن‌های مختلف و همچنین حمایت از ورزشکاران برای حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور صورت گرفته است که نتیجه آن درخشش ورزشکاران قمی در رشته‌های دارت، بیسبال، راگبی و کریکت و چند رشته ورزشی دیگر بوده است.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول