اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته

کانون پرورش فکری کودکان اردبیل خوش درخشید

خبرگزاری فارس: اعضا و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در سال کذشته خوش درخشیدند.

کانون پرورش فکری کودکان اردبیل خوش درخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از درخشش اعضا و کارکنان مراکز کانون این استان در سال گذشته خبر داد.

ناهید الله‌وردی‌زاده اظهار داشت: زهرا فرج‌زاده و نیر اسلامی از مرکز نمین، فضه میرموسوی و باب‌الله عزیزپور از مرکز اصلاندوز، مهدیه قنبرپور و گیتی نصیری از مرکز خلخال، سید جلیل صفوی مربی کتابخانه سیار روستایی اردبیل، پروین قلی‌زاده از مرکز گرمی و اسلام حسن‌زاده از مرکز موران در گزارمان کتاب‌های «کوه جواهر» و «یک سین + دو سین» حائز موفقیت شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این اکرم راضی از مرکز کوثر، نادر آزاد دل مربی سابق مرکز دولت‌آباد و مهرداد باباوند مربی کتابخانه سیار روستایی اردبیل در گزارمان کتاب «کوه جواهر» و لیلا مستعلی‌زاده از مرکز جعفرآباد با گزارمان کتاب «یک سین + هفت سین» رتبه کشوری به دست آوردند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزاری جشنواره خوشنویسی پارس‌آباد، جشنواره پویانمایی، یازدهمین جشنواره نمایش عروسکی مراکز کانون استان، جشنواره یک هفته با کانون و حضور موفق هنرمندان مراکز کانون استان در جشنواره‌‌‌های ملی و بین‌المللی در رشته‌های متنوع فرهنگی، هنری‌، دینی و ورزشی را از دیگر موفقیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برشمرد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول