اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارومیه صورت گرفت

رونمایی از تندیس مادر و کودک در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان شهید مطهری ارومیه گفت: تندیس مادر و کودک با هدف ارج‌گذاری به مقام مادر و نقش زنان در تامین سلامتی خانواده در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان شهید مطهری ارومیه رونمایی شد.

رونمایی از تندیس مادر و کودک در ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم صادقی یکشنبه شب در مراسم رونمایی از تندیس مادر و کودک اظهار داشت: تحقق شاخص‌های نظام سلامت نیازمند همت و تلاش همگانی مسئولان اجرایی استان است.

وی افزود: سلامت کودک به عنوان سلامت پایه در جامعه مطرح است و تلاش برای آن از مهم‌ترین فعالیت‌ها در عرصه سلامت به شمار می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه باید با فراهم کردن سلامتی برای مادران به ویژه مادران باردار، سلامتی کودک و البته شادابی و نشاط جامعه آینده را فراهم کنیم، اضافه کرد: توسعه ایمنی در جامعه وظیفه‌ای ملی و برای تمام انسان‌ها است.

به گفته صادقی می‌توان با زندگی بهتر و دوری از استرس‌ها و اضطراب‌های روزانه و رعایت قوانین نانوشته زندگی سلامت را برای خود و دیگران تضمین کنیم.

وی با اشاره به تلاش نظام سلامت استان برای بهداشت روزافزون مردم و مقابله جدی با بیماری در جامعه اظهار داشت: مولفه‌های بسیاری در نظام سلامت دخیل هستند و این مسئله اهمیت و ارزش جایگاه سلامت را در جامعه برجسته‌تر می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه بیمارستان شهید مطهری ارومیه با نگاه ویژه به حوزه سلامت مادر و کودک و راه‌اندازی بخش‌های تخصصی در این زمینه تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: این مرکز بزرگ‌ترین مرکز تخصصی و فوق‌تخصصی بیماری‌های زنان و کودکان در استان آذربایجان غربی است که تمام تلاش آن توسعه کیفی و کمی فعالیت‌ها در این عرصه است.

وی با اشاره به اینکه تمام روزهای سال، باید به روز سلامت و توجه به سلامتی انسان تبدیل شود، اظهار داشت: عمر انسان با سلامتی معنا پیدا می‌کند و می‌توان با سلامتی به تمام اهداف خود در زندگی دست یافت.

به گفته این مسئول برای ساخت و نصب این تندیس 50 میلیون ریال هزینه شده که نمادی از مهر مادر و ارزش جایگاه زن در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/و۲۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول