اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

عالی‌ترین امکانات برای کودکان باید در بعد آموزشی باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردبیل گفت: مطالبه اصلی کودکان تعلیم و تربیت صحیح است و عالی‌ترین امکانات آموزشی باید در اختیار کودکان قرار گیرد.

عالی‌ترین امکانات برای کودکان باید در بعد آموزشی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی در دیدار با کودکان خانه‌های نگهداری بهزیستی اردبیل توجه به امر تعلیم و تربیت و آموزش کودکان را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: تعامل با آموزش و پرورش خیلی سازنده و  موثر است و شما بایستی این پل ارتباطی را با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نیز حفظ کنید.

وی ادامه داد: بالاتر از مسئله آموزش مسئله تربیت قابل تامل و توجه است و باید این کودکان با روحیه توحیدی پرورش یابند بر همین اساس شما به نیروهای زبده و ماهر نیاز دارید و این یک کار تخصصی است.

امام جمعه اردبیل بیان داشت: برگزاری مسابقه به نوبه خود خیلی خوب است  اما یک کارشناس قوی و ماهر تربیت کردن از آن اولی‌تر است و اگر مسئله توحیدی را با وجود، قلب، گوشت و خون انجام دهیم این کودکان هیچ گونه کمبود و احساس نقص نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: سببیت تمام اسباب در دستان خداوند متعال است، اگر روحیه توحیدی اصلاح شود همه امور اصلاح شدنی است.

وی بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام در کودکی والدین خود را از دست دادند اما خداوند خودش عهده‌دار شد و در نهایت پیامبر تبدیل به عصاره کائنات شد.

عاملی در پایان ابراز داشت: از شما عزیزان و تلاشگران می‌خواهم که کار اعتقادی، تربیتی، فرهنگی سرلوحه امورات باشد و فضای اسلامی و تربیتی سبب شود تا به دست شما نسلهای سالم پایه‌ریزی گردد.

در این مراسم کودکان ساکن در خانه‌های نگهداری بهزیستی اردبیل عیدی خود را از دستان نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه اردبیل دریافت کردند.

نتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول