اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بخش مرکزی سوادکوه:

جنگل‌های سوادکوه به مطالعات علمی بیشتری نیاز دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان سوادکوه جنگل‌های سوادکوه را کهن و دارای گونه‌های نادر ذکر کرد و گفت: مطالعه علمی از جنگل‌های سوادکوه در کنار استفاده درست از آن، راهگشای بهره‌مندی بهینه است.

جنگل‌های سوادکوه به مطالعات علمی بیشتری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رضاعلی جعفری ظهر امروز در جلسه ماهانه شورای بخش مرکزی سوادکوه با اشاره به اینکه جنگل به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نعمت الهی برای زندگی بشر است، گفت: حفاظت و مراقبت از منابع جنگل وظیفه همگانی برای حیات کره زمین است.

وی به پیگیری‌های این شورا در بررسی استعدادها و مشکلات جنگل‌های سوادکوه اشاره کرد و گفت: توجه به استعدادهای مربوط به جنگل سوادکوه باید در توسعه آن لحاظ شود.

جعفری به استفاده اقتصادی از جنگل‌های سوادکوه اشاره کرد و افزود: نحوه استفاده از جنگل‌های سوادکوه توسط پیمانکاران باید مورد ارزیابی عمیق‌تری قرار گیرد.

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان سوادکوه با تاکید بر این مطلب که احیای علمی و گسترده جنگل‌های کهن سوادکوه باید مورد توجه پیمانکاران جنگل‌های شهرستان قرار گیرد، گفت: در زمینه احیای جنگل‌ها و حفاظت از آن توسط پیمانکاران جنگل‌های سوادکوه نظارت بیشتری انجام شود.

عضو شورای اسلامی بخش مرکزی سوادکوه با بیان این مطلب که جنگل را به‌عنوان طلای سبز توصیف کرده‌اند، گفت: استفاده بهینه از جنگل ابعاد مختلفی دارد که اجرایی کردن آن موجب توسعه شهرستان می‌شود.

وی جنگل‌های سوادکوه را کهن و دارای گونه‌های نادر ذکر کرد و گفت: مطالعه تحقیقاتی و علمی از جنگل‌های سوادکوه در کنار استفاده درست از آن، راهگشای بهره‌مندی بهینه است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول