اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل منابع طبیعی گیلان:

14 پارک جنگلی گیلان تجهیز شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از تجهیز و آمادگی 14 پارک جنگلی برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

14 پارک جنگلی گیلان تجهیز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحمت‌الله رحمانی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از وضعیت پارک‌های جنگلی استان اظهار داشت: در حال حاضر 14 پارک جنگلی در مناطق مختلف استان با وسعتی بالغ بر 14 هزار هکتار آماده‌سازی و تجهیز شده است تا مسافران بتوانند در دامن طبیعت بکر و زیبای جنگل با آرامش خاطر بیشتری استراحت و تفریح کنند.

وی، پارک امامزاده هاشم در مسیر جاده رشت به تهران، پارک جنگلی میرزا کوچک در منطقه اسلولک رودبار، پارک جنگلی دکتر درستکار در مسیر رضوانشهر به تالش، پارک جنگلی بی‌بی‌یانلو در آستارا، پارک‌های جنگلی شیخ زاهد لاهیجان، هلودشت املش، لله‌رود و سفیدآب رودسر را از جمله پارک‌های جنگلی و مهم گیلان عنوان کرد.

این مسئول، ادامه داد: با مشارکت بخش خصوصی نیز پارک جنگلی سراوان در حوزه شهرستان رشت و پارک جنگلی قلعه رودخان در فومن و تفرجگاه‌های بین راهی در نقاط مختلف استان نیز پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است.

وی، مدیریت پارک‌های جنگلی را به عهده منابع طبیعی استان ذکر کرد و یادآور شد: پارک‌های جنگلی گیلان متعلق به تمام مردم ایران است و بازدید کنندگان و مسافران باید در حفظ و نگهداری آنها بکوشند.

رحمانی، رعایت پاکیزگی و نظافت محیط پارک‌های جنگلی گیلان را مورد تاکید تمام مسافران قرار داد و تصریح کرد: مسافران با رعایت فرهنگ استفاده از منابع طبیعی و امکانات موجود در آن  با ماموران حفاظتی پارک‌ها همکاری کنند.

وی، شماره 09696 یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان را به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی به تماس‌های مردم عنوان کرد.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول