اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای همدان اعلام کرد

ارائه 220 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در پادگان‌های همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان از ارائه 220 هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی ویژه سربازان وظیفه در استان همدان خبر داد.

ارائه 220 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در پادگان‌های همدان

سید‌مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در سال گذشته فنی و حرفه‌ای همدان توانست آموزش رشته‌های برق‌کار ساختمان درجه دو، تعمیرکار سیستم‌های ایمنی و حفاظتی، سرویس و نگهداری خودرو، تکنسین برنامه‌های پشتیبانی کاربردی کاربران (MS)، تعمیرکار تلفن همراه، شهروند الکترونیکی، رایانه‌کار ICDL درجه یک و دو، مونتاژکار و ارتقای کامپیوترهای شخصی را به سربازان وظیفه ارائه کند.

وی افزود: پیرایشگر مردانه درجه دو، اتوماسیون اداری درجه دو، برنامه نویسی VISUAL-BASIC، کمک اسکلت‌ساز درجه دو از دیگر رشته‌های آموزش داده شده در این بخش محسوب می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان تأکید کرد: بیش از 50 دوره آموزشی ویژه سربازان وظیفه تاکنون توسط این سازمان ارائه شده است.

وی با اشاره به اهداف مورد نظر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در پادگان‌ها اضافه کرد: ارتقای مهارت سربازان وظیفه به منظور بهره‌گیری از زمان خدمت و توانمندسازی آنان برای ورود به بازار کار پس از پایان دوره سربازی و آموزش‌های مهارتی از مهم‌ترین اهداف مورد نظر محسوب می‌شود.

باقری در پایان گفت: این افراد پس از طی دوره آموزشی، شرکت در آزمون پایان دوره به شرط کسب حد نصاب نمره، گواهینامه مهارت دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول