اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی صورت گرفت

تربیت 35 مربی به منظور آموزش مهارت‌های زندگی

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان مرکزی از تربیت 35 مربی به منظور آموزش مهارت‌های زندگی به جامعه هدف خبر داد.

تربیت 35 مربی به منظور آموزش مهارت‌های زندگی

محمدعلی الله‌دادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این کارگاه آموزشی از روز گذشته آغاز و تا فردا ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی 35 نفر از کارشناسان پیشگیری حوزه‌های روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و علوم تربیتی بهزیستی استان و مراکز خصوصی تحت نظارت بهزیستی به مدت سه روز با آموزش‌های لازم در زمینه مربی‌گری آشنا می‌شوند.

به گفته وی این آموزش‌ها در زمینه خودآگاهی، ارتباط مؤثر سازمانی و مدیریت استرس به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت 28 ساعت ارائه می‌شود خاطر نشان می‌کرد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی ماه آینده در آزمون نظری و عملی شرکت داده خواهند شد و در صورت کسب امتیاز لازم کارت مربیگری را دریافت خواهند کرد.

الله‌دادی گفت: این کارگاه به همت دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی معاونت پیشگیری بهزیستی استان و با همکاری بهزیستی اراک و موسسه پندار نو برگزار می‌شود.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه حقوق شهروند، آموزش‌‌های پیش از ازدواج، آموزش زندگی خانواده، مهارت زندگی دانشجویی، تربیت آموزشگر مناطق محروم را از برنامه‌های اجرا شده و در دست اقدام این معاونت عنوان کرد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول