اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت امور بانوان فرمانداری و بهزیستی صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی بانوان شاغل ادارات کهگیلویه

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه بانوان شاغل در ادارات شهرستان کهگیلویه در روزهای اول و دوم اسفندماه در دو نوبت برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی بانوان شاغل ادارات کهگیلویه

راضیه درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه زنان شاغل در ادارات کهگیلویه خبر داد و گفت: این کارگاه با همکاری امور بانوان فرمانداری و بهزیستی در روزهای اول و دوم اسفندماه در دو نوبت صبح و عصر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان کهگیلویه افزود: در این کارگاه موضوعاتی از قبیل مهارت خودشناسی و خودآگاهی، مهارت برقراری ارتباط صحیح و موثر و مهارت مدیریت استرس در محیط کار به صورت تئوری و عملی آموزش داده شد.

درویشی با اشاره به استقبال خوب بانوان از این کارگاه آموزشی گفت: فعالیت و حضور موثر شرکت‌کنندگان بسیار عالی و دلگرم‌کننده بود که جای تقدیر و تشکر از این عزیزان را دارد.

وی با بیان اینکه کارگاه مهارت‌های زندگی بازدهی و اثربخشی مطلوبی داشت، تصریح کرد: کارهای شرکت‌کنندگان که به صورت عملی ارائه شده بود در حاشیه کارگاه به نمایش گذاشته شد.

مسئول امور بانوان فرمانداری کهگیلویه اضافه کرد: در پایان کارگاه آزمونی برگزار شد که نتایج آن حاکی از تاثیر خوب آن بود.

درویشی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: زنان نقش کلیدی را در خانواده ایفا می‌کنند و به عنوان ستون هر خانه مسئولیت زیادی بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی زنان جایگاه و ارزش واقعی خود را در جامعه پیدا کردند و امروزه شاهد حضور پررنگ و مؤثر بانوان در همه عرصه‌ها و همپای مردان هستیم.

مسئول امور بانوان فرمانداری کهگیلویه ابراز داشت: خانواده هسته اصلی جامعه است و زن با تاثیری که در خانواده دارد، می‌تواند در ایجاد جامعه‌ای سالم و پویا نقش اساسی ایفا کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول