اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت پژوهشگر آمریکایی از دین اسلام

اسلام با معرفت‌ترین و اندیشمندترین ادیان الهی است

خبرگزاری فارس: پژوهشگر آمریکایی حوزه ادیان گفت: دین اسلام بیشترین علم و دانش در ادیان را دارد و در این راستا می توان گفت دین اسلام با معرفت‌ترین و اندیشمندترین ادیان الهی است.

اسلام با معرفت‌ترین و اندیشمندترین ادیان الهی است

مریسا کارتر امروز در حاشیه برگزاری همایش بین‌المللی "دین در آینه هنر" در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در این همایش حضور یافتم چرا که دین اسلام از جذابیت‌های بالایی برخوردار است و همین موجب توجه غیر مسلمانان به این دین می‌شود.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) برای مسیحیان بسیار تأثیرگذار است، گفت: نه فقط من بلکه هر کسی که داستان عاشورا را می‌شنود خیلی به دین اسلام و شیعه علاقمند می‌شود.

پژوهشگر آمریکایی حوزه ادیان خاطرنشان کرد: هر کسی که نزدیکی کوچکی با دین دارد نیز به اسلام علاقمند است که این امر مخصوصاً برای مسیح خیلی مهم و با عقیده است.

وی با بیان اینکه از آمریکا در ایران حضور یافتم، اظهار کرد: ایران کشور دوم من است و من بسیار به این کشور علاقمند هستم که برای ساختن فیلمی در ایران حضور یافته‌ام.

کارتر با اشاره به مقاله خود در این همایش یادآور شد: مقاله‌ای که بنده در این همایش ارائه داده‌ام در ارتباط با فرهنگ و مذهب و نزدیکی فرهنگ آمریکا با فرهنگ اسلامی از طریق ارتباطات و مشترکات آنها است.

وی در پایان گفت: دین اسلام بیشترین علم و دانش در ادیان را دارد و در این راستا می توان گفت دین اسلام با معرفت‌ترین و اندیشمندترین ادیان الهی است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول