اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قائم:

هنرمندان در راه رساندن پیام انقلاب بکوشند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: هنرمندان در راه رساندن پیام انقلاب بسیار تأثیرگذار هستند و باید در این راه بکوشند.

هنرمندان در راه رساندن پیام انقلاب بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی استادحسینی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز هنر اسلامی و تجلیل از هنرمندان و دست‏اندرکاران عرصه هنر بسیج و قشر بسیج هنرمندان که با حضور مسئول نمایندگی ولی‏فقیه سپاه استان سمنان،‌ معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان در سالن تئاترشهر فرهنگسرای استان سمنان برگزار شد، با بیان اینکه متأسفانه امروز هنر واقعی و اصیل اسلامی در جامعه کم‌رنگ شده، افزود: هنر اصیل ایرانی اسلامی توسط شهید آوینی به هنرمندان ما نشان داده شده است.

وی تصریح کرد: هنرمندان باید راه و روش این شهید بزرگوار را ادامه دهند و انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: شهید آوینی آن‌قدر بزرگ بود که رهبر انقلاب بر تابوت آن شهید بوسه زد.

استادحسینی، هدف از خلقت انسان بندگی خداوند و کار برای رضای خدا عنوان کرد و افزود: امروز هنر هنرمند این است که در این عرصه گام بردارد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: متأسفانه در عرصه هنر حق مطلب ادا نشده است، بعضی‏ها هنرمند نیستند و هنر را برای رسیدن به خدا نمی‏خواهند، بنابراین مسئولان امر باید در جهت رفع کمبودها و نواقص گام بردارند.

در پایان محمد نوروزیان، سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان از کاویان‌ پارس مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان سمنان، مهدی بانی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود، ابوالفضل صادقی‏نژاد مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان دامغان و علی شاهی‏نورانی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان گرمسار تقدیر به عمل آورد.

هم‌چنین در این مراسم از محمدرضا امینی، مرتضی عبداللهی، حمید دامغانی و مرتضی درویش مسئولان سابق بسیج هنرمندان شهرستان و استان سمنان و در ادامه از حسینعلی جعفری، خسرو به‏آئین، علی همتی، علی‏اصغر خطیب‏زاده و جواد رفیعیان پنج نفر از هنرمندان برگزیده سپاه استان تقدیر شد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول