اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نظارت و ارزشیابی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی:

دین در قالب هنر می‌تواند پیام‌ها را جذاب و پویا ابلاغ کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل نظارت و ارزشیابی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دین در قالب هنر می‌تواند پیام‌ها را جذاب و پویا ابلاغ کند چرا که به این طریق همه جهانیان پیام دین را دریافت می‌کنند.

دین در قالب هنر می‌تواند پیام‌ها را جذاب و پویا ابلاغ کند

حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی ثانی امروز در حاشیه برگزاری همایش بین‌المللی دین در آینه هنر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان ضمن با اهمیت خواندن برگزاری چنین همایش‌هایی اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که برگزاری این گونه همایش‌ها با توجه به دعوت از ادیان مختلف در قالب "دین در آینه هنر" در محیط‌های دانشگاهی بسیار تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: پیشنهاد من این است که در راستای معرفی دین و تفکرات دینی باید اینگونه همایش‌ها و سمینارها توسعه پیدا کند که در این راستا رسانه‌ها، نشریات و صدا و سیما نقش برجسته‌ای می‌توانند داشته باشند.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم صدای دین و محورهای نگاه دینی مانند صلح، دوستی و محبت جهانی شود باید بتوانیم دین اسلام و پیام‌های آن را جهانی کنیم.

وی با اشاره به هجمه‌هایی که از سوی مستکبران صورت می‌گیرد، گفت: با توجه به هجمه‌هایی که ناجوانمردانه علیه ادیان توسط رسانه‌های جهت‌دار اعلام می‌شود باید برای خنثی کردن این هجمه‌های ناعادلانه و رساندن پیام دین به نسل جوان و فرهیختگان همایش‌هایی در این قالب برگزار شود.

رستمی‌ثانی پیام ادیان تأثیرگذار را پیام دوستی، محبت و عدالت دانست و گفت: در همین راستا دین باید توسعه یابد تا پیام ادیان را جوان‌های ما در سراسر جهان بگیرند که نیاز است که این همایش‌ها برگزار شود و همایش کنونی حرکت بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه دین در قالب هنر می‌تواند پیام‌ها را جذاب و پویا ابلاغ کند، افزود: با توجه به اینکه هدف همه رهبران اعم از قرآن و ادیان این است که عدالت را برقرار کنند، نیاز است که دین در قالب‌های مختلف ارائه شود.

به گفته وی، این همایش‌ها خود یک تحلیل و بررسی است و دین در قالب هنر زیبا و جذاب است و ما می‌توانیم مخاطبان بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول