اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان:

تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در اولویت کاری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: اولویت کاری شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در سال 1391 تکمیل زیرساخت‌ها است.

تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در اولویت کاری است

مرتضی یزدخواستی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت نامیدن سال جاری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از طرف رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: این فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در حیطه کاری خود با جدیت ادامه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه با تکمیل زیرساخت‌ها در شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان آسودگی خاطر برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورده می‌شود، تصریح کرد: با اینکه شرکت شهرک‌ها متولی امور صنعتی است اما به همکاری سایر دستگاه‌های دولتی نیاز داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به اینکه هدف شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان اجرای مصوبات دولت و کسب وضعیت بهتر برای شهرک‌های صنعتی استان اصفهان است، تأکید کرد: کلید دست‌یابی به این هدف که از اهداف اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان است از سال گذشته و هم‌زمان با سال جهاد اقتصادی زده شده است.

وی تأکید کرد: در سال جاری نیز شرکت شهرک‌های صنعتی در نظر دارد ادامه دهنده راه سال گذشته در پیشبرد اهداف والای این شرکت در سطح استان اصفهان باشد.

یزدخواستی در ارتباط تعامل با دیگر دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: وجود امکان فیزیکی و پرداخت‌ها از اصولی است که بین شرکت‌ شهرک‌های صنعتی و دیگر دستگا‌ه‌ها‌ی دولتی به صورت یک تفاهم‌نامه منعقد می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین مشکل شرکت شهرک‌های صنعتی در حال حاضر مقوله آب است که با وجود برخی معضلات، تلاش می‌کنیم در تعامل با شرکت آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و دیگر دستگاه‌های مرتبط این مسائل برطرف شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول