اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

سوادکوه مستعد توسعه صنعت دامپروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار سوادکوه با تاکید بر لزوم علمی کردن دامداری، گفت: سوادکوه مستعد توسعه صنعت دامپروری است.

سوادکوه مستعد توسعه صنعت دامپروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، عزیز باقری ظهر امروز در بازدید از واحدهای دامداری صنعتی سوادکوه با اشاره به اینکه هزینه‌ها و مشکلات دامداری سنتی موجب تلاش برای گذار به دامداری صنعتی شده است، گفت: دامداری سنتی جوابگوی رشد جمعیت و افزایش هزینه‌ها نیست.

فرماندار سوادکوه به برنامه‌ریزی‌های شهرستانی برای حمایت از طرح‌های اشتغالزا در زمینه دامداری و کشاورزی اشاره کرد و گفت: روش‌های سنتی دامداری جوابگوی نیازها نیست و باید به سمت دامداری صنعتی برنامه‌ریزی کرد.

وی بر لزوم رفع مشکلات در بخش دامداری سوادکوه تاکید کرد و گفت: استفاده از روش‌های نوین و استفاده بهینه از شرایط نیاز به فرهنگ‌سازی دارد که مسئولان مختلف برای دستیابی به اهداف باید مورد توجه قرار دهند.

باقری بر لزوم فعالیت‌های علمی و پژوهشی در عرصه دامداری اشاره کرد و گفت: سابقه دیرینه دامداری در سوادکوه پشتوانه مناسبی برای توسعه علمی آن است.

وی به شرایط مناسب شهرستان سوادکوه برای سرمایه‌گذاری در بخش دامداری اشاره و خاطرنشان کرد: شرایط طبیعی و جغرافیایی و جوی نیز موجب فراهم شدن شرایط مناسب برای توسعه دامداری در سوادکوه است.

فرماندار سوادکوه به چند طرح علمی و پژوهشی در عرصه دامداری سوادکوه اشاره کرد و گفت: تحقیقات علمی مقدمه شکوفایی در تمام عرصه‌ها را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول