اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد:

ایجاد مسجد، بازارچه و مدرسه در گلشهر کاظمیه

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر گلشهر بزرگ‌ترین شهرک در مرکز استان زنجان است، بر ایجاد مسجد، بازارچه و مدرسه در این شهرک تاکید کرد.

ایجاد مسجد، بازارچه و مدرسه در گلشهر کاظمیه
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک گلشهر کاظمیه زنجان اظهار داشت: در طول دو سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در شهرک گلشهر کاظمیه صورت گرفته است
وی افزود: با تصویب چندین پروژه خوب و عملیاتی شهرکی که فراموش شده و هیچ اقدامی در آن صورت نگرفته بود، سر و سامان گرفته است.
رئوفی نژاد یادآور شد: در حال حاضر رضایت‌مندی شهروندان از اقدامات صورت گرفته در این شهرک بسیار خوب است و در طول دو سال گذشته به ندرت موردی از شکایت در خصوص این شهرک صورت گرفته است.
استاندار زنجان بیان کرد: با برگزاری جلسه‌ها و با مساعدت و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط پروژه‌های زیربنایی بسیار خوبی در این شهرک انجام شده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرک گلشهر کاظمیه زنجان بیش از 60 هزار نفر جمعیت دارد.
رئوفی‌نژاد با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در شهرک گلشهر کاظمیه یادآور شد: این موضوع موجب شده که افراد بسیاری در این شهرک ساکن شده و حتی افرادی که امیدی به زندگی در این شهرک نداشتند، نیز به آن برگردند.
وی با بیان اینکه در چند سال گذشته امکانات بسیار کمی در شهرک گلشهر وجود داشته است، ادامه داد: در حال حاضر مشاهده می‌شود که این شهر از نظر امکانات رفاهی بسیار ارتقا یافته است.
استاندار زنجان در ادامه همچنین با اشاره به بحث سرانه‌های اختصاص یافته به این شهرک اضافه کرد: مسجد، بازارچه و مدرسه از جمله سرانه‌هایی است که باید در این شهرک ایجاد شود.
وی تاکید کرد: مسئولان ذی‌ربط باید اقدامات لازم را در زمینه ایجاد سرانه‌های مورد نیاز در شهرک گلشهر انجام دهند.
رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر زمین مناسب برای احداث مدرسه در این شهرک تهیه شده است، ادامه داد: خیران می‌توانند به منظور ایجاد مدرسه در این شهرک اقدام کنند.
وی با اشاره به نقش تعاونی در ایجاد سرانه‌های مختلف در این شهرک یادآور شد: تعهدات تعاونی در بخش‌های مختلف اجرایی در این شهرک مشخص شده است.
استاندار زنجان اذعان داشت: وظیفه شرکت تعاونی تامین زمین است و مسئولان ذی‌ربط در تعاونی موظف به تهیه زمین مناسب برای اجرای سرانه‌های مختلف در این شهرک هستند.
وی خاطر نشان کرد: در صورت تامین نشدن زمین مناسب برای اجرای سرانه‌های مختلف در شهرک گلشهر تعاونی موظف به پاسخگویی در این زمینه است.
رئوفی‌نژاد با بیان برخی از اقدامات صورت گرفته توسط تعاونی در شهرک گلشهر کاظمیه یادآور شد: مواردی که باقی مانده و هنوز در زمینه آنها اقدامی صورت نگرفته نیز باید در دستور کار تعاونی مزبور قرار گیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول