اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد؛

اسکان 12 هزار نفر در گلشهر کاظمیه زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: در دهه فجر امسال بیش از 12 هزار نفر در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان اسکان داده می‌شوند.

اسکان 12 هزار نفر در گلشهر کاظمیه زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از جایگاه دو منظوره آدونیس با اشاره به اهمیت بردن مراکز خدماتی رفاهی  به کناره‌های شهر زنجان اظهار داشت: برای کاهش ترافیک و کاهش هزینه‌ها در شهرها  انتقال مراکز خدماتی به شهرک‌های جدید و اطراف مرکز شهر ضروری است.
وی با بیان اینکه در شهرک‌های جدید که تعداد سکونت‌ها زیاد می‌شود به تناسب آن نیاز به خدمات نیز افزایش می‌یابد، بیان کرد: با افزایش جمعیت و نیاز آنها به مراکز خدماتی در شهرک‌هایی همچون گلشهر کاظمیه احداث مراکزی از قبیل جایگاه CNG در این شهرک موجب می‌شود که ساکنان در این منطقه نیازها را دریافت کرده و از ترافیک مرکز شهر کاسته شود.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از نیازهای مهم مردم در مرکز استان مجتمع‌های خدماتی و رفاهی برای شهروندان است، تصریح کرد: آن تعداد مجتمع خدماتی رفاهی موجود نیز نزدیک به مرکز شهر و موجب افزایش ترافیک است.
وی با اشاره به اینکه مجتمع خدماتی رفاهی آدونیس مدت دو سال است که در حال اجراست، افزود: این پروژه از زمان کلنگ‌زنی تا به امروز با مشکلات و فراز و نشیب‌های زیادی مواجه بوده است.
 رئوفی‌نژاد به فاز بعدی مجتمع خدماتی رفاهی آدونیس اشاره کرد و گفت: تالار و رستوران این مجتمع در بهترین شکل طراحی و با پیشرفته‌ترین مصالح ساخته می‌شود.
استاندار زنجان به هزینه 7 میلیاردی به مجتمع خدماتی رفاهی نیز اشاره کرد و یادآور شد: امیدوار هستیم این کار آغازی برای این نوع فعالیت‌ها در استان زنجان باشد.
گفتنی است، همچنین امروز ساختمان اداره کل حراست استان زنجان نیز در 2 هزار و 365 متر مربع که 70 درصد اعتبار آن را استان زنجان و 30 درصد مابقی را وزارت خانه تامین می‌کند، به دست استاندار زنجان کلنگ‌زنی شد.
تعداد واحدهای اداره کل حراست استان زنجان 187 واحد حراستی در سطح استان که 98 واحد آن در مرکز استان و 89 واحد دیگر در شهرستان‌های تابعه فعال هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول