اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح مسکن مهر

1600 واحد مسکونی به‌زودی در ساوه به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوه از بهره‌برداری از یک‌هزار و 620 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر در سال جاری خبر داد.

1600 واحد مسکونی به‌زودی در ساوه به بهره‌برداری می‌رسد

محمد گلستانی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این پروژه هم‌اکنون آماده تحویل است و به زودی بهره‌برداری از آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر محوطه‌سازی این پروژه در دست اقدام است که با همکاری اداره کل راه‌ و شهرسازی و دستگاه‌های ذی‌ربط انجام می‌شود و به محض اتمام محوطه‌سازی پروژه تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گفته وی فاضلاب این پروژه نیز ظرف یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

فرماندار شهرستان ساوه با اشاره به جایگاه برتر استان مرکزی در اجرای طرح مسکن مهر بیان داشت: طرح مسکن مهر یکی از اقدامات ارزشمند دولت در راستای خانه‌دار کردن مردم بود که استان مرکزی به خوبی توانست این طرح را به اجرا در آورده و به یکی از استان‌های پیشتاز در این زمینه تبدیل شود.

به گفته وی تا پایان تیرماه امسال تمامی پروژه‌های مسکن مهر به متقاضیان واگذار خواهد شد.

گلستانی‌فرد در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی خاطر نشان کرد: نه تنها مسئولان در تحقق یافتن این پیام، بلکه مردم نیز در این رابطه وظیفه سنگینی بر عهده دارند،چرا که با خرید کالاهای ایرانی و ساخت داخل می‌توانند زمینه حمایت از سرمایه‌ ایرانی را فراهم سازند.

وی اذعان داشت: حمایت از تولید ملی با خرید حتی کوچک‌ترین کالای ایرانی صورت خواهد گرفت، خرید از کالاهای داخلی رونق بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی کشور را رقم زده و این مسئله خود موجب شکوفایی اقتصاد خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول