اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

پیشرفت 97 درصدی پروژه مسکن مهر در گلشهر زنجان

خبرگزاری فارس: معاون استاندار زنجان گفت: پروژه‌های مسکن مهر در گلشهر کاظمیه شهرستان زنجان در حال حاضر از 97 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

پیشرفت 97 درصدی پروژه مسکن مهر در گلشهر زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی در جلسه شورای مسکن استان زنجان اظهار داشت: در مجموع 776 واحد مسکونی در گلشهر کاظمیه زنجان در دست احداث است.
وی با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر گلشهر کاظمیه شامل 41 بلوک در چهار قطعه است، بیان کرد: قطعات 6 و 7 از رشد فیزیکی 97 درصدی و قطعات 9 و 8 از رشد فیزیکی 98 درصدی برخوردار هستند.
معاون استاندار زنجان با بیان اینکه در قطعات 6 و 7 بیش از نیمی از واحدها آماده بهره‌برداری شده‌اند، اضافه کرد: پیمانکار از سقف زمانی مورد نظر در راستای اتمام پروژه‌های قطعات 6 و 7 عقب افتاده است.
وی با اشاره به اینکه در پروژه مسکن مهر گلشهر کاظمیه شهرستان زنجان از نظر زیرساخت‌ها کندی وجود دارد، افزود: در قطعات 6 و 7 بیش از 80 درصد واحد‌ها آماده بهره‌برداری و تحویل شده است.
کریمی همچنین به پیشرفت قطعات 8 و 9 اشاره کرد و گفت: همه تاسیسات زیربنایی داخل مجتمع‌های این قطعات انجام شده است.
وی همچنین با اشاره به سایت مسکن مهر ثمین در شهرستان زنجان ادامه داد: در مجموع 2 هزار و 100 واحد مسکونی در این سایت احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون استاندار با بیان اینکه بخشی از واحد‌های پروژه مسکن مهر ثمین به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: بخشی از واحدها نیز در مراحل نازک کاری است.
وی با اشاره به مشکل معبر ورودی سایت مسکن مهر ثمین خاطرنشان کرد: در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل این معبر نیز حل می‌شود.
کریمی افزود: در مجموع در کوی گلشهر و سایت مهر ثمین 2 هزار و 856 واحد مسکونی مهر به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول