اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد:

لزوم تعیین سرانه‌های موجود در شهرک گلشهر

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: شرکت تعاونی شهرک گلشهر کاظمیه باید میزان سرانه‌های موجود در گلشهر را تعیین کند.

لزوم تعیین سرانه‌های موجود در شهرک گلشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی در جلسه بررسی مشکلات و مسائل موجود در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان اظهار داشت: بحث ایجاد سرانه‌های موجود در شهرک گلشهر کاظمیه موضوعی است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به جدید‌التاسیس بودن شهرک گلشهر کاظمیه ادامه داد: در حال حاضر هیچ توجیهی برای نبود سرانه‌های مورد نیاز در این شهرک وجود ندارد.
معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر جمعیت بسیاری در شهرک گلشهر کاظمیه ساکن هستند، اضافه کرد: باید اقدامات مورد نیاز در زمینه تامین امکانات رفاهی در این شهرک صورت گیرد.
وی با اشاره به لزوم ایجاد سرانه‌های مختلف در گلشهر افزود: کلانتری و مدرسه از سرانه‌هایی هستند که باید در این شهرک ایجاد شوند.
کریمی با تاکید بر اینکه زمین مورد نیاز باید به دستگاه مرتبط در این زمینه تحویل داده شود، ادامه داد: مکان‌های آموزشی از جمله این زمین‌ها هستند، که باید تحویل آموزش و پرورش داده شود.
وی همچنین تاکید کرد: ساخت مسجد نیز از جمله مکان‌هایی است که باید توسط شرکت تعاونی شهرک گلشهر کاظمیه ساخته شود.
معاون عمرانی استاندار زنجان همچنین با اشاره به برخی از سرانه‌های مورد نیاز در شهرک مزبور اضافه کرد: برای ایجاد امکانات رفاهی بیشتر باید سایر کاربری‌های مورد نیاز در این شهرک ساخته شود.
وی در ادامه با تاکید بر نقش تاثیرگذار بخش خصوصی در پیشرفت شهرک‌ها ادامه داد: طرح‌های ورزشی از جمله مواردی هستند که بخش خصوصی می‌تواند در این زمینه اقدامات بسیاری را انجام دهند.
کریمی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط شرکت تعاونی موجود در این شهرک یادآور شد: طرح انجام فعالیت‌ها با مشارکت تعاونی اقدام بسیار خوبی بوده که موجب ایجاد بخش‌های بسیاری در این شهرک شده است.
وی با بیان اینکه اجرای چنین طرحی هم برای مردم و هم برای شهرداری مطلوب است، ادامه داد: باید فعالیت‌ها به سویی پیش رود که فعالیت‌های این تعاونی بهتر شده و در نهایت رضایت مردم نیز بیشتر شود.
معاون عمرانی استاندار زنجان همچنین برخی از هزینه‌هایی که مردم باید در زمینه تامین امکانات رفاهی مختلف در این شهرک بپردازند را عنوان کرد.
وی در حال حاضر چهار فاز از این شهرک آماده شده است، افزود: باید اقدامات لازم در خصوص هرچه بهتر انجام دادن فازهای بعدی این شهرک نیز انجام شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول