اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خبر داد

پیش‌بینی احداث 45 هزار واحد مسکونی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در 20 شهر زیر 25 هزار نفر اردبیل ساخت بیش از 45 هزار واحد مسکن پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی احداث 45 هزار واحد مسکونی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت و مشکلات مسکن نیر اظهار داشت: خانه‌دار کردن همه مردم تا پایان دولت سیاست اصلی در پیش گرفته شده است که در همین راستا واحدهای مسکونی نیز با سرعت، دقت و کیفیت تمام در حال ساخت و ساز است.

این مسئول بیان داشت: علاوه بر ساخت مسکن‌‌های پیش‌بینی شده طرح‌های هادی نیز در شش روستای استان اردبیل در حال انجام است.

وی افزود: این طرح با مجموع اعتبار 9 میلیارد ریال در آینده به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل مقاوم‌سازی 7 هزار و 439 واحد مسکونی روستایی در استان را خاطرنشان کرد و گفت: مشارکت روستاییان در تحقق طرح‌های هادی مهمترین مسئله‌ای است که می‌تواند ما را در اجرای هرچه سریع‌تر این طرح یاری کند.

وی ادامه داد: در برنامه چهارم توسعه دولت بنیاد مسکن متعهد شده روستاهای بالای 50 خانوار و در برنامه پنجم نیز در روستاهای بالای 20 خانوار طرح‌های هادی را تهیه کند که تاکنون بدون در نظر گرفتن تعداد خانوارها 620 روستای استان دارای طرح‌های هادی هستند.

حاج‌علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود از احداث 2 هزار و 664 واحد مسکونی ارزان قیمت و محرومین در شهرهای استان اردبیل خبر داد و افزود: از این تعداد یک‌هزار و 200 واحد شامل مسکن مهر است که در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت اجرا شده است .

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اولین نهاد سازندگی و عمرانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این نهاد در تاریخ 21 فروردین ماه سال 58 بعد از گذشت 58 روز از عمر فجر انقلاب به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با افتتاح حسابی به شماره 100 در بانک ملی آغاز به کار کرد.

این مسئول اظهار داشت: هدف از افتتاح این حساب واریز کمک‌های نقدی مردم برای کمک به خانه‌سازی برای محرومین جامعه بود.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول