اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان:

تحقق حمایت از تولید ملی با همت جامعه فرهنگی محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: شعار حمایت از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تنها با تلاش و فرهنگ‌سازی معلمان محقق می‌شود.

تحقق حمایت از تولید ملی با همت جامعه فرهنگی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، رجبعلی براتی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش درمیان با اشاره به سالروز جشن برخورداری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای ملت ایران اظهار کرد: برخورداری از علوم و فنون جدید و استفاده صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای نه تنها حق مسلم و پذیرفته شده ملت ایران در گفتمان بین‌المللی بلکه از حقوق اولیه تمام انسان‌های کره زمین است.

فرماندار درمیان با اشاره با رفتارهای دوگانه غرب در مورد مسئله هسته‌ای ایران ادامه داد: تاریخ ثابت کرده است که هیچ قدرتی نمی‌تواند نظرات خود را از طریق روز و گردن کلفتی بر ملت با فرهنگ و با ریشه ایران اسلامی تحمیل کند.

براتی با بیان اینکه ملت ایران همواره اهل گفت‌وگو و خواهان صلح در جهان بوده و هستند، اضافه کرد: جهان غرب با همسویی با دشمن دیرینه بشریت به جای تعامل با ملت ایران راه تقابل در پیش گرفته و دود این مسئله قبل از اینکه به ملت ایران آسیبی وارد کند به چشم اقتصاد بیمار اروپا و مردم آن می‌رود.

وی از دولتمردان آمریکا و رژیم غاصب سرزمین‌های اشغالی به‌عنوان دشمنان بشریت یاد کرد و ابراز داشت: عده‌ای بی‌فرهنگ آدمکش زمانی که در مقابل ایمان و اراده ملت قهرمان ایران در تحقق حقوق خود، تداوم انقلاب و راه امام شکست می‌خورند دست به اقدامات ابلهانه‌ای همچون ترور دانشمندان می‌زنند غافل از اینکه خون شهدا و دشمنی استکبار آنان را در تداوم راهشان استوارتر می‌سازد.

فرماندار درمیان شعار تولید ملی، کار و سرمایه‌ ایرانی را تداوم جهاد مقدس اقتصادی دانست و یادآور شد: در حقیقت این شعار تداوم اندیشه‌های ناب امام راحل و یکی از اساسی‌ترین نیاز حاکمیت اسلامی در جامعه مسلمین برای برقراری عدالت اجتماعی است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول