اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش بانوان

2 رشته جدید ورزشی در شهرستان محلات راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات از راه‌اندازی دو رشته جدید ورزشی در بخش بانوان این شهرستان در سال جاری خبر داد.

2 رشته جدید ورزشی در شهرستان محلات راه‌اندازی می‌شود

مسعود قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با هیئت‌های فوتبال و دو و میدانی دو رشته فوتبال چمنی و دو میدانی در بخش بانوان امسال در شهرستان محلات راه‌اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در سال جاری ترویج ورزش همگانی و توجه به ورزش قهرمانی است که با جدیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته دنبال خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان محلات بیان داشت: خارج کردن هیئت‌ها از رویکرد سنتی و سوق دادن آنها به سمت قهرمان‌پروری و ورزش همگانی نقش بسیار مؤثری در توسعه ورزش خواهد داشت که اقدامات لازم در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

قمری با بیان اینکه 10 نفر از ورزشکاران این شهرستان در سال گذشته موفق به کسب عنوان درخشان در مسابقات مختلف درون و برون‌ استانی شدند بیان داشت: همچنین در بخش مربیان سه نفر از مربیان برتر استان از بین مربیان این شهرستان بودند.

وی کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی و سالن 2 هزار نفری محلات را از برنامه‌های عمرانی این شهرستان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته کف‌پوش سالن فتح‌المبین بعد از چند سال تعویض شد.

رئیس هیئت ورزش و جوانان محلات از استقبال جوانان روستایی از مسابقات جام نوروز خبر داد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول