اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران خبر داد

تدوین برنامه جامع ورزش بانوان شاغل دانشگاه اهواز

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران از تدوین برنامه جامع برای ورزش بانوان شاغل خبر داد و گفت: این برنامه با در نظر گرفتن گروه‌های سنی و نوع کار واحدها به گونه‌ای تنظیم شده که کار هیچ بخش و اداره‌ای بر زمین نماند.

تدوین برنامه جامع ورزش بانوان شاغل دانشگاه اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پروانه شفیع‌نیا صبح امروز در افتتاحیه مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: با توجه به اهمیت ورزش و ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین کارکنان زن دانشگاه در تلاشیم این قبیل فعالیت‌ها برای پرسنل بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر برنامه پیاده‌روی دو روز در هفته ویژه خانم‌ها که از مدتی پیش آغاز شده مورد استقبال بانوان شاغل قرار گرفته و در صورت تصویب و دستور ریاست دانشگاه، برنامه جامع ورزش شاغلان به اجرا درخواهد آمد.

شفیع‌نیا با بیان اینکه ورزش نقش مهمی در تقویت اراده انسان دارد، ترویج ورزش در میان زنان به ویژه کارکنان را گامی در مسیر تأمین سلامت جسم و روح عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسابقات ورزشی بانوان با انجام حرکات ژیمناستیک و سپس نمایش تیمی و هماهنگ ایروبیک توسط دانشجویان رشته تربیت‌بدنی آغاز شد و پس از آن، شرکت کنندگان در مسابقات ورزشی به رقابت با هم پرداختند.

این مسابقات به همت کمیسیون امور بانوان دانشگاه شهید چمران اهواز مسابقات ورزشی در شش رشته ویژه بانوان شاغل برگزار شد.

در این مسابقات که با همکاری دانشکده تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در مجتمع ورزشی خواهران دانشگاه انجام شد‏، بانوان شاغل دانشگاه در رشته‌‌های طناب‌زنی، دارت، پرتاب حلقه، شوت فوتسال، شوت بسکتبال و آمادگی جسمانی با هم به رقابت پرداختند.

هر شرکت کننده در دو رشته ورزشی به رقابت با سایرین پرداخت و در نهایت از هر رشته نفرات اول تا سوم که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، معرفی و تجلیل شدند.

در رشته دارت، نجمه ذاکری، رضوان واعظی و نسرین نجفی اول تا سوم شدند و در رشته پرتاب حلقه خانم‌ها نادیا مطرودی، مریم ویسی و راحیل رضایی رتبه‌‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته طناب‌زنی پریسا اسکندری، فاطمه بهداروند و ساحره پناهی موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند و در رشته شوت فوتسال زهرا خدایی، پوران نوذری و نوشین هرمزی‌نژاد اول تا سوم شدند.

در شوت بسکتبال پوران نوذری، ندا حمدپور و پریسا اسکندری نفرات اول تا سوم شدند و در آمادگی جسمانی نیز ساحره پناهی، ندا بهداروند و حمیده عچرش عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

هم‌چنین به خانم‌ها امام‌پور، روشن‌زاده و معمارنژادیان با توجه به داشتن سن بالای 50 سال و شرکت در این مسابقات به طور ویژه جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول