اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 برنامه ورزشی ویژه بانوان در شاهرود اجرا شد

خبرگزاری فارس: دو برنامه ورزشی در راستای ارتقای توانمندی‏های بانوان در شهرستان شاهرود اجرا شد.

2 برنامه ورزشی ویژه بانوان در شاهرود اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز کلاس اصلاح ساختار قامتی بانوان در پایگاه بسیج مبارکه حوزه فاطمةالزهرا(س) شاهرود برگزار شد.

عصمت‏السادات سیف، فرمانده پایگاه بسیج مبارکه هدف از برگزاری این کلاس را سالم زندگی کردن بانوان بسیجی عنوان کرد.

وی افزود: در این کلاس، 52 نفر از بانوان بسیجی پایگاه حضور داشتند که مرضیه حسینی، کارشناس‌ارشد تربیت‌بدنی نکات لازم را برای شرکت کنندگان توضیح داد، این کلاس با توجه به نقش مهم بانوان در جامعه و خانواده و به منظور ارتقای سلامت بانوان بسیجی برگزار شد و برآنیم تا با هماهنگی لازم، این کلاس‏ها را به صورت منظم در پایگاه برگزار کنیم.

هم‌چنین به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان، مسابقه‏های طناب‏کشی در پایگاه مقاومت نرجس حوزه فاطمةالزهرا(س) شاهرود برگزار شد.

مریم سعیدی، فرمانده پایگاه نرجس شاهرود با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این مسابقه گرامیداشت دهه مبارک فجر و افزایش آمادگی جسمانی نیروها و ترویج فرهنگ ورزش همگانی بود.

وی با اشاره به حضور شش تیم در این مسابقه گفت: بسیجیان پایگاه در قالب شش تیم 10 نفر در این رقابت شرکت کردند.در پایان، تیم ولایت به مقام اول دست یافت و هدایایی از طرف پایگاه به ورزشکاران آنها اهداء شد.

سعیدی مکان برگزاری این مسابقه را در مدرسه دخترانه 13 آبان عنوان کرد و افزود: با توجه به اهمیت دهه مبارک فجر و جذب جوانان و نوجوانان به بسیج، این مسابقه در این مکان برگزار و با استقبال دانش‏آموزان مواجه شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول