اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

حق مطلب در ورزش بانوان ادا نشده است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حق مطلب در ورزش بانوان ادا نشده است، بر پیگیری امور ورزش بانوان برای حل مشکلات پیش رو تاکید کرد.

حق مطلب در ورزش بانوان ادا نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در دیدار با ورزشکاران و مسئولان ورزش استان زنجان با اشاره به اینکه کسب کاپ قهرمانی یک هنر محسوب می‌شود، اظهار کرد: رعایت اخلاق آنهم اخلاق ورزشی هنر بزرگی به حساب می‌آید.

وی با یادآوری شرکت خود در تشیع جنازه مرحوم تختی تصریح کرد: دلیل ماندگاری تختی در فکر و ذهن مردم ایران اخلاق مداری وی بوده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به ادغام دو سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی گفت: اگر ادغام صورت گرفته پذیرفته شود به دلیل هم سنخ بودن فعالیت‌های دو سازمان مناسبت‌ترین ادغام جلوه می‌کند.

وی حداقل اثرات ورزش را حفظ سلامت جسمی عنوان و اضافه کرد: این حداقل فایده‌ای است که از انجام ورزش عاید انسان می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به گام‌های بلندی که در ورزش قهرمانی برداشته شده است، گفت: نباید به این اقدامات راضی بود، چرا که راضی شدن به وضع کنونی ایستایی را به دنبال می‌آورد.

وی بر رعایت حرمت پیشکسوتان ورزشی تاکید کرد و افزود: درس‌های پاسداشت حرمت پیشکسوتان را باید از ورزش پهلوان پرور زورخانه‌ای آموخت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به آمار ارائه شده از تعداد ورزشکاران فعال استان زنجان ادامه داد: کارهای خوبی برای توسعه ورزش در سطح استان زنجان انجام شده است.

وی شاخص‌های موجود درباره پیشرفت امور به ویژه امور ورزشی را در همه کشور رو به جلو اعلام کرد و افزود: همه این پیشرفت‌ها را مدیون شهدا و امامشان هستیم که به ایران و ایرانی اقتدار بخشیدند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به ضرورت گسترش ورزش پهلوانی در سطح کشور تصریح کرد: باید در کنار توجه به ورزش پهلوانی به ورزش قهرمانی نیز توجه شود.

وی با بیان اینکه حق مطلب در ورزش بانوان ادا نشده است، افزود: رعایت عفت و پاکدامنی توسط بانوان ایرانی مانع دستیابی آنها به عناوین قهرمانی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان حضور بانوان ایرانی در میادین بین‌المللی را با رعایت عفت و اصالت ذاتی خود مهم‌تر از کسب عناوین قهرمانی عنوان کرد و گفت: باید با کار کارشناسی زمینه حضور و کسب عناوین قهرمانی را در رشته‌های ورزشی برای بانوان فراهم کرد.

وی بر ضرورت گسترش ورزش همگانی تاکید و اضافه کرد: ورزش همگانی موجب تقویت روحیه می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به الگو بودن ورزشکاران در جامعه تصریح کرد: این الگو بودن تکالیفی را متوجه ورزشکاران می‌کند.

وی با اشاره به وجود مشکل در ورزش بانوان بر پیگیری و کمک به حل این مشکلات در زمان مناسب‌تری از طرف خود با کمک و همفکری مسئولان ورزش تاکید کرد.

امام جمعه زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره ائمه جمعه شهر زنجان از جمله مرحوم آیت‌الله موسوی، از زحمات چندین ساله آیت‌الله محمدتقی واعظی نیز تقدیر کرد.

انتهای پیام/س10

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول