اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

95 برنامه فرهنگی ویژه فرهنگیان استان مرکزی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از اجرای بیش از 95 برنامه فرهنگی ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان در سال جاری خبر داد.

95 برنامه فرهنگی ویژه فرهنگیان استان مرکزی اجرا می‌شود

مجید مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از مجموع برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی 35 برنامه در بخش فرهنگیان بسیجی و 60 برنامه در بخش دانش‌آموزان بسیجی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص در بخش فرهنگیان تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان‌نور، یادواره شهدا، طرح صالحین، امر به معروف و هجرت سه از برنامه‌های شاخص امسال این سازمان در بخش فرهنگیان است، ضمن اینکه طرح هادیان بسیج و طرح مشکات نیز به قوت خود باقی است و با جدیت اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: در سال جاری همچنین در بخش بسیج دانش‌آموزی طرح تشکیل حلقه‌های صالحین، گروه‌های تربیتی و کیفی‌سازی آن، ارتباط مستمر با وبلاگ‌نویسان، برگزاری همایش فعالان فضای مجازی، افزایش سرعت و گسترش برنامه‌های وب‌سایت سازمان، تعامل و تبادل داده‌ها و پیام‌های سازمان با مخاطبین خود، آموزش وبلاگ‌نویسان، گسترش فضای مجازی، برگزاری اردوهای راهیان‌نور و ادامه طرح اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی در راستای درس آمادگی دفاعی اجرا خواهد شد.

مهرجو گسترش بسیج دانش‌آموزی در سه مقطع امیدان، پویندگان و پیشگامان، ترویج فرهنگ وبلاگ‌نویسی و اجرای طرح ولایت به منظور تربیت جانشینان واحدهای مقاومت را از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری عنوان کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید ملی از سوی مقام معظم رهبری اذعان داشت: این سازمان با توجه به این نامگذاری در تلاش است با افزایش شناخت از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان نسبت به معرفی ضرورت استفاده از کالای داخل اقدام کرده و به منظور کمک به رونق و شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی به عنوان ام‌القرای اسلام و کانون توجه به ملت‌های مبارز و بیدار و مستضعف جهان گام بردارد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول