اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نمایندگی تبلیغات اسلامی بردخون خبر داد

راه‌اندازی خانه‌های عالم و قرآنی در بردخون

خبرگزاری فارس: سرپرست نمایندگی تبلیغات اسلامی بردخون از راه‌اندازی خانه‌های قرآن و عالم در بردخون خبر داد.

راه‌اندازی خانه‌های عالم و قرآنی در بردخون

حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: اهدای 40 تمثال مقام معظم رهبری به ادارات و مساجد بخش، ارسال 3 هزار پیامک در خصوص اهمیت انتخابات، اهدای 20 جلد قرآن به نمازخانه‌ها و مساجد بخش، اهدای 70 جلد کتاب به دانش‌آموزان نو تکلیف و توزیع 100 جلد نشریه بشری، رخداد، خیمه و چاووش از برنامه‌های این مجموعه فرهنگی و دینی است.

وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این مرکز افزود: راه‌اندازی خانه‌های قرآن و عالم، تاسیس کانون فرهنگی و انجمن اسلامی در دستور کار است و در بخش حمایت از ائمه مساجد در روستاهای بخش اقدامات مؤثر و مفیدی صورت گرفته است.

سرپرست نمایندگی تبلیغات اسلامی بخش خاطر نشان کرد: جلسه و نشست ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی، همکاری و هماهنگی با شهرداری برای نظافت و مجهز کردن نمازخانه‌ها برای استفاده مهمانان نوروزی، نصب بنر و پلاکارد در ارتباط با انتخابات و دیگر مناسبت‌های اسفند و برقراری کشیک در ایام تعطیلات از برنامه‌های این نمایندگی در این مدت بوده است.

سعیدی ادامه داد: در دوره‌ای که استکبار جهانی با جنگ و تهاجم گسترده فرهنگی می‌کوشد جوانان و نسل آینده کشور را به انحراف بکشاند و برای تضعیف اعتقادات و باورهای اصیل مردم برنامه‌ریزی می‌کند چاره‌ای جز مدد از ذات الهی و یاری جستن از قرآن و اهل‌بیت نیست.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول