اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی میاندرود خبر داد

کشف داروهای تاریخ گذشته در میاندرود مازندران

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی میاندرود از کشف داروهای تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

کشف داروهای تاریخ گذشته در میاندرود مازندران

محمدرضا جانبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و نظم در تعطیلات نوروز از دستگیری یک باند توزیع و نگهداری داروهای تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی میاندرود کشفیات نیروی انتظامی از این باند پنج نفره را سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی، لوازم منزل و تجهیزات کشاورزی به همراه مقادیری داروی تاریخ گذشته به ارزش تقریبی 60میلیون ریال  عنوان کرد.

وی از دستگیری دو باند سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد و افزود: با هوشیاری عوامل نیروی انتظامی یک باند شش نفره در حین سرقت سیم‌های برق محدوده این شهرستان شناسایی شدند که چهار نفر از این افراد از جمله یک تبعه افغانی دستگیر شده و تحقیقات برای دستگیری دو نفر دیگر ادامه دارد.

جانبازی در این مورد ادامه داد: فرد دیگری نیز در حالی که یک‌صد متر از سیم‌های برق را سرقت کرده بود در حال ارتکاب جرم دستگیر شد که سیم‌های مسروقه و تجهیزات مربوط به سرقت سیم‌های برق از وی کشف و تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی میاندرود مردم این شهرستان را انسان‌هایی با فرهنگ و متدین دانست و با اشاره به همکاری تنگاتنگ مردم با نیروی انتظامی در این شهرستان از مردم خواست نسبت رفت و آمدهای افراد مشکوک و معلوم‌الحال در محلات حساس بوده این مسائل را سریعاً با نیروی انتظامی در میان بگذارند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول