اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت برق بجنورد انجام شد

نصب 140 دستگاه چراغ فوق کم مصرف در بجنورد

خبرگزاری فارس: مدیر توزیع برق بجنورد گفت: شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان 140 دستگاه چراغ فوق کم مصرف (LED) در مرکز استان نصب کرد.

نصب 140 دستگاه چراغ فوق کم مصرف در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، علیرضا علیخانی اظهار داشت: در آخرین روز کاری سال گذشته و هم زمان با اقدامات نوروزی این شرکت، 140 دستگاه چراغ فوق کم مصرف (LED) در بخشی از شهر بجنورد نصب و جایگزین چراغ‌های معمولی شد.

وی افزود: این چراغ‌ها در بلوارهای ولایت (ورودی شهرستان بجنورد)، کمربندی مدرس، چهارراه خوشی تا میدان دفاع مقدس و از میدان دفاع مقدس تا میان خرمشهر نصب شده است.

علیخانی با برشمردن مزایای استفاده از این نوع چراغ‌های روشنایی معابر از جمله کم مصرف بودن، نور دهی متمرکز و داشتن طول عمر بالا، گفت: 12 نفر از نیروهای فنی شرکت با کمک شش دستگاه بالابر عملیات نصب آن چراغ‌ها در یک روز را انجام دادند.

وی همچنین استفاده گسترده‌تر از این نوع چراغ‌های روشنایی معابر در دیگر قسمت‌های استان را منوط به تخصیص اعتبارات بیشتر از سوی فرمانداری شهرستان بجنورد و استانداری خراسان شمالی دانست.

خبر دیگری نیز حاکی است، رئیس گروه تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خرسان شمالی گفت: 13 برگزیده در طرح نظام پیشنهادهای شرکت توزیع برق استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

علی رحیمی اظهار داشت: برنامه نظام پیشنهادهای این شرکت که در شش ماهه دوم سال 90 تدوین شده بود، با تقدیر از 13 برگزیده این طرح به کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه در این مدت 237 پیشنهاد ارائه شده بود افزود: در این مراسم از 13 نفر که بیشترین پیشنهادها را ارائه کرده بودند تقدیر شد.

رحیمی تصریح کرد: 12 نفر از برگزیدگان، بومی استان بودند و یک نفر نیز از استان آذربایجان شرقی توانست در این رقابت پیروز شود.

وی در خصوص چگونگی امکان مشارکت دیگر افراد از سایر نقاط کشور توضیح داد: با توجه به این که اطلاع رسانی این طرح علاوه بر درج در پیک واحد تحقیقات، در وبلاگ این واحد نیز انجام می‌شد، "اصغر افتخاری هریس"  از شهرستان هریس استان آذربایجان شرقی توانست در این طرح مشارکت کند.

رئیس گروه تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خرسان شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید مدیرعامل که در حاشیه مراسم قدردانی از نفرات برتر انجام شد، دقت نظر و اجرایی شدن پیشنهادهای ارائه شده به گونه‌ای کاربردی و خلاقانه مورد توجه ویژه این واحد قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول