اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه ایمنی شرکت برق خراسان شمالی:

اجرای سناریوی وضعیت قرمز جان یک نفر را نجات داد

خبرگزاری فارس: رئیس گروه ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: اجرای سناریوی وضعیت قرمز در این شرکت جان یک نفر را نجات داد.

اجرای سناریوی وضعیت قرمز جان یک نفر را نجات داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، سید جواد حسینی اظهار داشت: برنامه سناریوی وضعیت قرمز که از سال 1387 در این شرکت اجرا می‌شود، سال گذشته جان یکی از هم استانی‌ها را نجات داد.

وی افزود: به دنبال وقوع یک حادثه منجر به فوت که چند سال پیش به دلیل برق گرفتگی در زمان نصب کنتور سه فاز رخ داد، این شرکت برنامه سناریوی وضعیت قرمز را تدوین و پیاده سازی کرده است.

حسینی تصریح کرد: اجرای سناریوی وضعیت قرمز که تنها در مواقع فوق‌العاده اضطراری انجام می‌شود، امکان قطع سریع برق بدون تشریفات و نیاز به طی سلسله مراتب اداری را میسر می‌سازد.

وی اظهار داشت: در سال گذشته، موردی مشکوک به خودکشی در پارک آفرینش شهرستان بجنورد به وجود آمد که به دلیل استفاده به موقع از سناریوی وضعیت قرمز، اقدام فرد مذکور ناکام ماند و نام‌برده بدون کمترین مشکلی از روی تیر پایین آورده شد.

خبر دیگر نیز حاکی است، اتاق ارتباط دانشگاه و صنعت برق در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد راه‌اندازی شد.

رئیس گروه تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ارتقای سطح علمی کارکنان و همچنین تبدیل علم و پژوهش‌های دانشجویان و اساتید دانشگاه به عمل، همواره یکی از چالش‌های موجود بوده است.

علی رحیمی افزود: در همین رابطه، مرکزی تحت عنوان اتاق ارتباط صنعت برق و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد افتتاح شد.

وی تصریح کرد: معرفی تکنولوژی‌های مورد استفاده در صنعت به دانشجویان و همچنین استفاده متقابل از دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه به ویژه در بخش توزیع صنعت برق از جمله مهم‌ترین اهداف ایجاد این مرکز است.

رحیمی همچنین با اشاره به استقرار یکی از کارشناسان شرکت توزیع به مدت یک روز در هفته در این مرکز گفت: به این ترتیب زمینه‌های ارتباط مؤثرتر بین این دو حوزه فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول