اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارائه آموزش‌های دینی به نوجوانان

طرح چهره به چهره در استان مرکزی به اجرا درآمد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از به اجرا درآمدن طرح چهره ‌به چهره از روز گذشته در استان خبر داد.

طرح چهره به چهره در استان مرکزی به اجرا درآمد

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح با مسئولیت کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی مسجد چهارده معصوم(عج) اراک و به منظور ارائه آموزش‌های دینی به نوجوانان از روز گذشته در اراک آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی 35 حلقه در راستای اجرای این طرح در مساجد استان بیان داشت: در این طرح مربیان با جذب نوجوانان در دو رده سنی راهنمایی و دبیرستان با اختلاف سنی حداکثر سه سال و در دو بخش خواهران و برادران با تشکیل جلسه در مسجد، کانون، فضاهای باز و منزل افراد اقدام به آموزش‌های دوستانه در زمینه احکام، اعتقادات، اخلاق و مباحث ورزشی و موضوعات دلخواه نوجوانان می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی پیرامون جامعه هدف این طرح خاطر نشان کرد: این طرح در فاز اول بین اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد استان و در فازهای بعدی به صورت عمومی برگزار می‌شود.

ذوالفقاری با بیان اینکه طرح چهره به چهره یک طرح کشوری است و در حال حاضر در 28 استان کشور به اجرا درآمده است گفت: جذب جوانان به مساجد یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح است که انتظار می‌رود با اجرایی شدن آن شاهد استقبال هر چه بیشتر جوانان در مساجد باشیم.

وی متذکر شد: نوجوانان با شرکت در این کلاس‌ها ضمن آشنایی با مسائل دینی و فرهنگی، با دوستان جدید آشنا می‌شوند و این از نقاط قوت این طرح است.

به گفته وی آشنا شدن جوانان و نوجوانان با روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، مفاهیم و قصص قرآنی و احکام، اشاعه فرهنگ دینی، تقویت مسائل روحی و معنوی نوجوانان از مهم‌ترین نتایج این طرح خواهد بود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول