اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول غرفه شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان:

معرفی فعالیت‌های شبکه‌های بهداشت/ نقش مسائل روحی در سلامت سالمندان

خبرگزاری فارس: مسئول غرفه شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان در نمایشگاه سلامت گفت: یکی از اهداف اصلی راه‌اندازی این غرفه معرفی فعالیت‌های شبکه‌های بهداشت و درمان در سطح استان است.

معرفی فعالیت‌های شبکه‌های بهداشت/ نقش مسائل روحی در سلامت سالمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدمجید بیاره صبح امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه سلامت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه غرفه شبکه بهداشت و درمان پارسیان به نمایندگی از سایر شبکه‌های بهداشت و درمان استان هرمزگان در این نمایشگاه حضور یافته، اظهار داشت: برگزاری این‌گونه رویدادها می‌تواند نقشی اساسی در ارتقای سطح اطلاعات سلامت و بهداشت جامعه داشته باشد.

وی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه سلامت هرمزگان و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان به دلیل حمایت‌های وی در راه‌اندازی غرفه در نمایشگاه سلامت افزود: در غرفه بهداشت و درمان نمایشگاه سلامت خدمات متعددی نیز در کنار معرفی فعالیت‌های این واحد در استان ارائه می‌شود.

مسئول غرفه شبکه بهداشت و درمان پارسیان ادامه داد: مشاوره‌های رایگان دارویی، تغذیه‌ای، تست قندخون، فشارخون، آموزش مادران باردار و چندین خدمت بهداشتی دیگر از جمله خدمات قابل ارائه در غرفه یاد شده است.

بیاره اضافه کرد: هم‌چنین در این غرفه مراسمی در راستای تقدیر و تجلیل از سالمندان و مسابقاتی نیز با اهدای جوایز به صورت هر روزه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: البته نباید فراموش کرد که مهم‌ترین هدف از راه‌اندازی غرفه یاد شده معرفی فعالیت‌های شبکه‌های بهداشت و درمان است.

این کارشناس گفت: طی سه روز از برگزاری نمایشگاه، استقبال از غرفه شبکه بهداشت و درمان چشمگیر بوده به نحوی که روزانه این غرفه بیش از 300 بازدیدکننده که اغلب نیز از خدمات استفاده می‌کنند، دارد.

بیاره در بخش دیگری از سخنان با اشاره به محوریت نام‌گذاری روز جهانی سلامت با نام سالمندان اذعان داشت: پیگیری دیابت، فشارخون، بیماری‌های قلبی و عروقی، مراقبت‌های ویژه در حوزه تغذیه و تحرک و توجه به سلامتی روانی و روحی سالمندان از جمله مواردی است که سرپرستان این قشر باید هر چه بیشتر بدان توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول