اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد

کمبود فضای بیمارستانی مهم‌ترین مشکل نظام سلامت در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان این‌که استان کهگیلویه و بویراحمد به ‌لحاظ امکانات و تجهیزات مشکل چندانی ندارد، گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات نظام سلامت در این استان کمبود فضای بیمارستانی و درمانی است.

کمبود فضای بیمارستانی مهم‌ترین مشکل نظام سلامت در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسام‌الدین نبوی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی سلامت بهترین و کم‌ هزینه‌ترین راه برای بهبود شاخص‌های نظام سلامت در یک جامعه است که رسانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد بدون چشم‌داشت یار و همکار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: همه کمبودها و نارسایی‌های نظام سلامت را در این استان می‌پذیرم ولی باید به این نکته توجه داشت که ما از چه نقطه‌ای شروع کردیم و اکنون کجای کار هستیم.

وی وضعیت بهداشتی و درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد را رو به بهبود خواند و گفت: مراکز بهداشتی و درمانی در این استان با کمترین امکانات بهترین خدمات را ارائه می‌دهند و نباید زحمات دست اندرکاران سلامت را نادیده گرفت.

نبوی‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان این‌که استان کهگیلویه و بویراحمد به ‌لحاظ امکانات و تجهیزات مشکل چندانی ندارد، گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات نظام سلامت در این استان کمبود فضای بیمارستانی و درمانی است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به کمبود مکان‌های فیزیکی به‌ویژه در بیمارستان‌ها بیان داشت: امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکل تجهیزات و امکانات نداریم ولی وقتی به لحاظ فیزیکی کمبود وجود داشته باشد عملا کار مهمی برای بهبود کمی و کیفی خدمات نمی‌توان انجام داد.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بیمارستان شهید بهشتی در سال 1352 ساخته شده و عملا مکان مناسبی برای بیمارستان نبوده ولی بنا بر برخی محدویت‌ها و برای رفاه حال مردم هر ساله بخش جدیدی به آن اضافه می‌شد که برخی نقایص موجود به این دلیل بوده است.

وی ابراز داشت: بهره‌برداری از بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج تا حد زیادی مشکل کمبود فضای بیمارستانی را برطرف می‌کند که امید است هر چه سریع تر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول