اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت

نمایشگاه سلامت در آزادشهر گشایش یافت

خبرگزاری فارس: به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت نمایشگاه سلامت در مرکز بهداشت شهرستان بازگشایی شد.

نمایشگاه سلامت در آزادشهر گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان در برگزاری این نمایشگاه علاوه بر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ادارات بهزیستی، مرکز اورژانس 115، مراکز ترک اعتیاد، جمعیت هلال احمر، تربیت بدنی، بسیج، شرکت لبنیاتی صباح گلستان و شرکت گوشتی رمه همکاری داشتند و دارای غرفه بودند.

فرماندار شهرستان آزادشهر عصر یکشنبه در مراسم افتتاح رسمی این نمایشگاه با تمجید از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: داشتن یک جامعه سالم مستلزم همکاری همه مسئولان و کارکنان مرتبط با بحث‎های بهداشتی و درمانی است و برگزاری نمایشگاه سلامت به منظور معرفی خدمات ادارات و نهادها بهترین فرصت برای مردم است تا از نحوه فعالیت‎های شما آگاه بشوند و با کمترین هزینه و بعضاً رایگان از خدماتی که ارائه می‎شود بهره‎مند شوند.

سید فاضل دهنوی خاطر نشان کرد: تمهیداتی صورت گرفته تا مراحل پایانی ساخت و ساز بیمارستان شهرستان هم با سرعت بیشتری انجام بگیرد و همشهریان بتوانند از خدمات این مرکز بزرگ درمانی بهره‎مند شوند.

پخش بروشور، مشاوره دادن رایگان با حضور کاشناسان مرکز بهداشت، نمایشگاه عکس و نقاشی، آموزش‎های کمک‎های اولیه امداد و نجات، معاینه سرپایی و اندازه‎گیری فشار خون، قد و وزن از دیگر بخش‎های این نمایشگاه بود که با استقبال خوب شهروندان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه همراه شده بود.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول